با دانگل اچ دی ام آی Always Innovating اندروید میهمان همه تلویزیون ها است

با معرفی تلویزیون گوگلی ال جی ، به نظر می رسد موج تازه ای از گوگل تی وی را در CES و سال 2012 شاهد باشیم. اما برای کسانی که علاقه ای به تعویض تلویزیون و خرید تلویزیون جدید ندارند، راه حلی برای داشتن یک تلویزیون اندرویدی وجود دارد؟ خب، همیشه نوآوری در دنیای دیجیتال حرف اول را زده است! شرکت Always Innovating با یکی از کوچک ترین و شاید جذاب ترین گجت های این دوره قصد دارد در CES امسال شرکت کند. یک دانگل HDMI ساده که به شکل کاملا کاربردی یک سیستم کامل را در درون خود جای داده است. پردازنده Cortex-A9 همراه با رم ۲۵۶ مگابایت تا یک گیگابایتی، به علاوه وای فای، بلوتوث و NFC داخلی، یک مجموعه کامل را برای کار با سیستم عامل اندروید در اختیارتان می گذارند.
هدف نهایی از تولید چنین محصولی هم، تبدیل کامل یک تلویزیون اچ دی معمولی به یک ابزار اتصال به اینترنت و سرگرمی همه کاره است. تنها کافی است که دانگل را به پورت HDMI تلویزیون وصل کرده، سر دیگر آن را هم برای تامین نیروی لازم به پورت USB تلویزیون متصل کنید. حالا با کنترل از راه دور مادون قرمزی که همراه آن است، کار با سیستم عامل اندروید را درون صفحه بزرگ تلویزیون شروع کنید.
این ابزار کوچک به راحتی از پس پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت 1080p بر می آید و به Hulu،Netflix و فروشگاه ویدیوی آمازون هم دسترسی دارد. گفته می شود که برای اندرویدی کردن تلویزیون تان احتمالا باید ۷۹ دلار پرداخت کنید. البته تا زمان عرضه، قیمت دقیق آن مشخص نخواهد شد. پیشنهاد می کنم برای آشنایی بیشتر با این گجت جمع و جور و جذاب ویدیوی ۲ دقیقه ای زیر را از دست ندهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*