ZTE و رونمایی از دو گوشی هوشمند Blade V7 و Balde V7 Lite در کنگره جهانی موبایل

کمپانی چینی زد‌تی‌ای ( ZTE ) هم کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل ( MWC 2016 ) را برگزار کرد و از دو گوشی هوشمند Blade V7 و Blade V7 Lite رونمایی به عمل آورد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این اسمارت فون های جدید آشنا شویم.

ZTE Blade V7

ZTE Blade V7

گوشی هوشمند Blade V7 از صفحه نمایشی ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره می‌برد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه MT6753 مدیاتک با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی این تراشه هم پردازنده Mali T720 خواهد بود. رم این گوشی هوشمند ۲ گیگابایتی بوده و دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با چراغ فلش LED دوبل تشکیل شده است. سنسور دوربین سلفی آن نیز ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. حافظه داخلی پیش فرض گوشی ZTE Blade V7 ظرفیت ۱۶ گیگابایتی را ارائه می‌کند و دستگاه قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد. باتری به کار گرفته شده در این محصول هم ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. عرضه این گوشی از تابستان امسال در برخی از کشورها نظیر اسپانیا، آلمان، آفریقای جنوبی و … آغاز می‌شود.

ZTE Balde V7 Lite

ZTE Blade V7 Lite

در سمت مقابل گوشی هوشمند Balde V7 Lite کمپانی زد‌تی‌ای قرار دارد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح تصویر اچ دی بهره‌مند بوده و از بدنه‌ای تمام آلومینیومی تشکیل شده است. سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در این محصول تراشه MT6753P مدیاتک است که پردازده‌ای چهار هسته‌ای و با فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز را ارائه می‌کند. پردازنده گرافیکی آن Mali T720 بوده و رم آن ۲ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند از سنسوری ۸ مگاپیکسلی به همراه چراغ فلش LED اختصاصی به عنوان دوربین اصلی خود بهره‌مند بوده و سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگری نیز دوربین سلفی آن را تشکیل می‌دهد. این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود اسکنر اثر انگشتی را به همراه داشته و باتری آن ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

متاسفانه در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به قیمت این دو گوشی نشده، اما می‌دانیم که به زودی شاهد عرضه رسمی آن‌ها در برخی از بازارهای جهانی خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*