گوشی شگفت انگیز تا شو Samsung Galaxy Skin به بازار می آید+گالری عکس

 

 

سامسونگ قصد دارد تا در بهار سال ۲۰۱۲ میلادی گوشی شگفت انگیز خود را عرضه کند. این گوشی حیرت انگیز را می توان تا کرد تا حدی که به شکل لوله درآید و به گفته ی سامسونگ تقریباً ضد ضربه هم هست و به احتمال زیاد این گوشی Galaxy Skin نام خواهد داشت .

این تکنولوژی بر اساس گرافن (صفحات کربنی) که ضخامت آنها بسیار کم است (حدوداً به اندازه یک اتم) لایه های بسیار باریک گرافن روی هم قرار می گیرند و سپس روی آن ها یک لایه از کریستال مایع برای حفاظت از لایه های دیگر قرار می دهند. وجود گرافن و کریستال مایع این گوشی را نشکن و قابل انعطاف می کند.  اگر دیدید که کسی با چکش به Galaxy Note می کوبد نگران نباشید چون حتی اگر با چکش به این گوشی ضربه بزنید هیچ مشکلی پیش نمی آید و گوشی کاملاً سالم می ماند! رزلوشون این گوشی ۸۰۰*۴۸۰ است و وضوح دوربین آن هم ۸ مگاپیکسل است. حافظه داخلی این گوشی یک گیگابایت است.
سامسونگ قبلاً هم یک گوشی قابل انعطاف با نمایشگر AMOLED عرضه کرده بود که البته طرفداران زیادی نداشت. این گوشی دارای سیستم عامل آندروید است ولی متاسفانه اطلاعاتی در مورد نسخه آن در دسترس نیست. البته به احتمال زیاد آندروید نسخه ۴ (Ice Cream Sandwich) روی Galaxy Skin به طور پیش فرض نصب خواهد بود.
در کل اطلاعات زیادی در مورد این گوشی بسیار جالب سامسونگ در دسترس نیست اما سامسونگ با ساخت این گوشی قدم بزرگی را در دنیای گوشی های موبایل بر می دارد.
گالری تصاویر :

{photo}91/01/19/samsung-galaxy-skin{/photo}

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*