اپل در حال تست و بررسی iPad Mini با نمایشگر 7.85 اینچی است

 

 

بنا بر گزارشات بدست آمده از عوامل داخلی و کارشناسان اپل ، این کمپانی در حال تست و بررسی iPad Mini با نمایشگر 7.8 اینچ است. بر طبق این خبر، اپل تنها در حال بررسی این پروژه است و هنوز مشخص نیست که قصد داشته باشد برای تولید آن اقدام کند. در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلت ۷.۸ اینچی اپل مشاهده می‌کنید.

ایده تولید آیپد کوچکتر، چند سالی است که فکر کاربران را نیز به خود مشغول کرده ولی اپل هنوز اعلام نکرده که قصد دارد رویه خود را تغییر دهد. اما یکی از کارشناسان اپل اعلام کرده که اپل در حال آزمایش آیپد با نمایشگر 7.8 اینچی است. وی همچنین اعلام کرده نسبت طول به عرض این تبلت جدید اپل که iPad Mini نام دارد، مانند تبلت‌های قبلی این کمپانی، 4:3 خواهد بود.
استیو جابز مدیر عامل اسبق اپل معتقد بود که سایز نمایشگر تبلت باید حداکثر 10 اینچ باشد و سایز کوچکتر از آن به عنوان تبلت خیلی مناسب نیست. ولی ظاهرا اپل قصد ندارد با وصایای آن مرحوم عمل کند و ابتکارات جدید را پیشه خود کرده است.
طبق این گزارشات، نمایشگر iPad Mini و یا همان نمونه در حال آزمایش، رزولوشن مشابه آیپد و آیپد 2 یعنی 1024×768 را خواهد داشت. بنابراین آیپد می‌نی نسبت به نسل اول و دوم آیپد از نمایشگر با چگالی پیکسل متراکم‌تر و 163ppi ( پیکسل در اینچ) بهره خواهد برد. نمایشگر نسل اول و دوم آیپد، تراکم پیکسل 132ppi و نسل سوم یا همان New iPad تراکم پیکسل 264ppi دارند.
اپل در مورد این خبر هیچ چیز را تایید نکرده است. به نظر شما در میان انبوه تبلت‌های 7 اینچی بازار مانند Kindle Fire، گالاکسی تب 7.7 و … آیا این آیپد ۷ اینچی نیز می‌تواند بازار را قبضه کند؟


منبع: SlashGear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*