تیزر جدید سامسونگ تایید می‌کند که گلکسی S7 ضد آب است

همانطور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ گلکسی S7 و گلکسی S7 اج را بطور رسمی روز یکشنبه در بارسلونا معرفی خواهد کرد. در همین حین که لحظه به لحظه به روز موعود نزدیک‌تر می‌شویم این کمپانی کره‌ای با منتشر کردن تیزرهای متفاوت، ویژگی‌ها و مشخصات بیشتری از محصولات خود را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

یکی ار شایعاتی که در مورد این نسل از گوشی‌های سامسونگ شنیده می‌شود این است که ویژگی‌ای که از گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اج انتظار می‌رفت و نداشتند، را دارند و آن ویژگی چیزی نیست جز مقاوم بودند در برابر آب! این ویژگی در گلکسی S5 که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد وجود داشت. علاوه بر ضد آب بودن، گوشی‌های گلکسی S7 از MicroSD نیز پشتیبانی می‌کنند.

متاسفانه به دلیل پوشش نا مناسب دختر داخل ویدیو ، امکان قرار دادن آن در اینجا وجد ندارد.اما به نگاهی به این ویدیو ضد آب بودن این گلکسی اس ۷ محرز است. به علاوه این که در یک تیزر یک دقیقه‌ای که ظاهرا سهوی منتشر شده بود نیز این ویژگی گلکسی S7 به چشم می‌خورد. این ویدئوی کوتاه در حساب رسمی توییتر شرکت سامسونگ منتشر شده است. نکته این ویدئو این است که چیز جدیدی نیست که نشان دهیم مردم گاهی تلفن‌های همراهشان را به آب می‌اندازند؛ مگر آنکه بخواهیم به ضد آب بودن گلکسی S7 اشاره کنیم. احتمالا این همان منظوری است که شرکت سامسونگ از ساخت و انتشار چنین ویدئویی در سر داشته. حالا باید ببینیم که تا پیش از ۲۱ فوریه آیا اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های سامسونگ منتشر خواهد شد یا برای دانستن همه جزئیات باید تا آن روز منتظر بمانیم.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*