بروزرسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای برخی دستگاه‌های سونی

بروزرسانی اندروید ۶.۰ مارشمالو برای برخی دستگاه‌های سونی

انتظار برای بروزرسانی به اندروید جدیدتر، همیشه یکی از تفریحات دارندگان دستگاه‌های اندرویدی بوده است. کاربران این دستگاه‌ها، برخی اوقات نسخه اندروید دستگاه خود را به رخ یکدیگر می‌کشند و یا با پیام‌های پی در پی از شرکت سازنده درخواست دارند تا نسخه بروز اندروید را برای دستگاه آنها عرضه کند. طبق گزارشات، تنها ۱ درصد دستگاه‌های اندرویدی موجود از اندروید ۶.۰ مارشمالو استفاده می‌کنند. به تازگی خبری منتشر شده که می‌تواند برای دارندگان اسمارت‌فون‌های سونی جذاب و امیدوار کننده باشد. با گجت نیوز همراه باشید.

حساب تویتر رسمی شرکت‌های معروف، همیشه منبع اخبار بروز و دست اول بوده است. چندی پیش حساب رسمی سونی در انگلستان تویتی منتشر کرد که در آن لیست تعدادی از محصولات این شرکت آمده بود و این امید به کاربران داده شده بود که تا تاریخ ۷ مارس سال جاری، بروزرسانی اندروید مارشمالو برای این دستگاه‌ها عرضه خواهد شد. این دستگاه‌ها عبارت بودند از سری Xperia Z5 و تبلت‌های Xperia Z4 به همراه سری Xperia Z3+.

البته چنین اخبارهایی همیشه قابل اطمینان نیستند و بسیار اتفاق افتاده که خبری مبنی بر بروزرسانی در تویتر منتشر شده و چندی بعد، شرکت مورد نظر آن خبر را تکذیب کرده و یا تاریخ بروزرسانی را تغییر داده است. از آنجا که اکانت انگلستان سونی، به طور مستقیم به این کمپانی متصل نیست، می‌توان در مورد این خبر، شک و شبهه بیشتری داشت. به هر حال این خبر برای طرفداران سونی می‌تواند امیدوار کننده باشد.

طبق گزارشاتی که کاربران آزمایش‌کننده از کار با اندروید ۶.۰ آزمایشی بر روی اسمارت‌فون‌های سونی داشتند، این نسخه از اندروید بر روی این دستگاه‌ها بسیار روان و عالی کار می‌کرده است و در صورت عرضه نهایی اندروید مارشمالو برای محصولات سونی، باید شاهد یک تجربه عالی از اندروید بر روی این دستگاه‌ها باشیم.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*