یک سازنده اسباب بازی فاش کرد، کرش بندیکوت باز می‌گردد

یک سازنده اسباب بازی فاش کرد، کراش باندیکوت باز می‌گردد

عاشقان سونی و بازی‌های انحصاری این شرکت، حتما شخصیت محبوب کراش باندیکوت ( Crash Bandicoot ) را به یاد دارند. امتیاز این شخصیت محبوب، چند سال پیش به شرکت اکتیویژن منتقل شد. اخیرا اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد اکانت خاورمیانه سونی در تویتر، تویتی با تصویری از کرش منتشر کرده و این تویت احتمالات را برای بازگشت این شخصیت محبوب به بازی‌های جدید سونی بالا می‌برد. چند روز پیش در نمایشگاه اسباب‌بازی در نیویورک نیز خبر جالبی در طول یک مصاحبه با مدیر یک شرکت ساخت اسباب بازی و اکشن فیگور، در مورد کراش باندیکوت عنوان شد. با گجت‌نیوز همراه باشید.

در نمایشگاه اسباب بازی که در هفته گذشته در شهر نیویورک برپا بود، یکی از خبرنگاران رسانه‌های دیجیتال، مصاحبه‌ای با Randy Falk از شرکت NECA که سازنده اسباب بازی و اکشن فیگور است، انجام داد. این مصاحبه در مورد بازی‌های جدید، داستان‌های جدید و محصولات آتی این شرکت بود. در طول مصاحبه، آقای فالک اشاره‌ای به محصولات جدید سونی تحت عنوان Nathan Drake و Kratos داشت که ممکن است شرکت NECA برای ساخت اکشن فیگور شخصیت‌های این بازی‌ها دست به کار شود. اما نکته جالب جایی بود که وی از علاقه زیاد خود به سونی صحبت کرد و در خلا صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که سونی به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک، نسخه‌ای جدید از کراش باندیکوت را رونمایی می‌کند.

یک سازنده اسباب بازی فاش کرد، کرش بندیکوت باز می‌گردد

امتیاز استفاده از این شخصیت محبوب در حال حاضر متعلق به شرکت اکتیویژن است اما ممکن است سونی این امتیاز را دوباره خریداری کرده باشد. به احتمال زیاد اگر مصاحبه‌ای با مدیران سونی در این زمینه انجام دهیم و از آنها در مورد صحت این خبر سوال کنیم، خواهند گفت که تنها برای ساخت اسباب بازی ممکن است این شخصیت را خریداری کنند. و البته می‌توانیم انتظار داشته باشیم که برخلاف گفته‌هایشان، در نمایشگاه E3 پیش رو، نسخه‌ای از بازی این شخصیت را معرفی کنند.

منبع: destructoid

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*