ال‌جی از Quick Cover برای گوشی‌ ال‌جی جی ۵ رونمایی کرد

هنوز مدتی از رونمایی صفحه‌ی همیشه فعال گوشی ال‌جی جی ۵ نگذشته که کمپانی کره‌ای قابلیت دیگری به نام قاب‌های Quick Cover برای پرچم‌دار آینده‌ی خود معرفی کرده است. این قاب‌های جدید از طراحی خاصی برخوردار بوده و با ویژگی حساس به لمس خود به کاربر اجازه می‌دهند تا فرامینی را به گوشی صادر کنند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

این قابلیت شباهت زیادی به Dot-case گوشی HTC One M8 دارد که می‌شد حتی وقتی که کاور بر روی گوشی‌ست فرامینی را به گوشی داد.

طراحی این قاب از گوشی K10 گرفته شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا به تماس‌های ورودی جواب داده، زنگ هشدار را غیر فعال کند، هشدارها را مشاهده کرده و بتوان زمان را از صفحه‌ی همیشه فعال ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) مشاهده کرد. البته مزیت اصلی این کاور این است که نیازی به جدا کردن آن برای انجام دستورات ذکر شده نیست.

هرچند به نظر می‌رسد که هدف ال‌جی از رونمایی این قابلیت جلب توجه بوده مخصوصا بعد از منتشر شدن تصاویر رندر گوشی گلکسی S7 که نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرد.

به هر حال، Quick Cover یکی از قابلیت‌ها و امکاناتی خواهد بود که ال‌جی در کنفرانس خبری خود از آن به همراه پرچم‌دار جدید خود، گوشی ال‌جی G5 رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که MWC امسال یکی از پرحاشیه‌ترین اتفاقات سال ۲۰۱۶ باشد. نظر شما در مورد این کاور چیست؟

منبع: gsmarena

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*