شایعه: اچ تی سی پرچمدار جدیدیش را ۲۳ فروردین با نام جدید معرفی خواهد کرد

توجه دوستداران برند های مختلف گوشی های هوشمند در حال حاضر به رویداد پیش رو در بارسلونا جلب شده؛ رویدادی که با عنوان کنگره جهانی موبایل شناخته می‌شود. همین توجه زیاد، دلیل خوبی شده تا بسیاری از برند های مطرح دنیای گوشی های هوشمند نظیر سامسونگ و ال‌جی، پرچمدار سال خود را طی MWC 2016 رونمایی کنند. یکی دیگر از برترین نام های تجاری این صنعت اچ‌تی‌سی است که تصور می‌شد به زودی و طی این رویداد، گل سر سبد جدیدش را رونمایی کند. اما حالا شایعه اچ تی سی پرچمدار جدیدیش را که اننتظار می رفت با نام اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) معرفی گردد، ۲۳ فروردین و با نام جدیدی معرفی کند.

تا کنون اطلاعات زیادی از اچ‌تی‌سی وان M10 به بیرون درز کرده است. به طوری که دیروز در رابطه با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی جزئیاتی فاش شد. اما هنوز هیچ تایید رسمی از سوی این کمپانی صورت نگرفته است. امروز هم شایعه دیگری منتشر شد که مبنای آن عدم رونمایی این گوشی در کنگره جهانی موبایل بود. ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد ندارد پرچمدارش را در MWC 2016 پرده بردار کند. اما به جای آن، باید تا ماه آوریل برای معرفی این گوشی منتظر بمانیم. چرا که اچ‌تی‌سی ۱۱ آوریل ( ۲۳ فروردین ) را مد نظر دارد.

اما نکته جالب توجه این است که اچ‌تی‌سی تصمیم ندارد پرچمدار بعدی اش را با نام اچ تی‌سی وان ام ۱۰ وارد بازار کند. آنطور که گفته شده، محصول جدید این کمپانی با نام دیگری ارائه خواهد شد، اما همچنان “وان” بخشی اسم این گوشی خواهد بود. به هر حال چه این شایعات درست باشند یا نه و با اینکه قرار است اچ‌تی‌سی کد شرکتی این گوشی را تغییر دهد یا نامی که در بازار ارائه خواهد شد، برای تغییر شرایط پرچمدار جدید نسبت به ۳ مدل پیشین، کار تعجب برانگیزی نخواهد بود.

گذشته از تاریخ تازه‌ای که برای رونمایی از گوشی جدید اچ‌تی‌سی تعریف شده، گفته می‌شود این شرکت شهر لندن را برای برگذاری رویدادش در نظر دارد. اما متاسفانه، تمام این جزئیات در حد شایعه هستند و نمی‌توان آن ها را تایید کرد. مطمئنا چگونگی نام گذاری این گوشی جدید چندان مورد توجه نخواهد بود و خصوصیات سخت افزاری و عملکرد آن در ارجیعت قرار دارند. به هر حال، شایعات در مورد نام گذاری جدید دستگاه، نشان دهنده تغییرات زیاد این نسل نسبت به مدل های پیشین است. نظر شما راجب پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی چیست؟

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*