سامسونگ گلکسی A9 Pro در GFXBench مشاهده شد، ۴ گیگابایت رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی

چند هفته پیش بود که گفته شد گوشی گلکسی A9 Pro در دست ساخت است، البته مشخص نشد که چقدر با مدل ۲۰۱۶ گلکسی A9 تفاوت خواهد داشت و از چه مشخصاتی بهره می‌برد. اما به تازگی مشخصات این گوشی در لیست GFXBench قرار گرفته است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در چند روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر ورود مدل SM-A9100 برای تست به هند که البته فقط به صفحه‌ی گوشی اشاره شد. اما به تازگی مشخصات کامل گوشی در لیست GFXBench قرار گرفته که اطلاعات دقیق از گوشی در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق لیست، گوشی گلکسی A9 Pro دارای یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچ است که البته کمی از نظر سایز با صفحه‌ی ۶ اینچی گلکسی A9 مدل ۲۰۱۶ اختلاف دارد. جالب است بدانید که مدل ۲۰۱۶ گلکسی A7 نیز صفحه‌ی ۵.۵ اینچی دارد. هرچند مشخص نشده که آیا یک گوشی گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ با صفحه‌ی ۵.۷ اینچ عرضه خواهد شد یا خیر اما داشتن یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی گلکسی A9 Pro کمی از غیر منتظره است.

مابقی مشخصات به نظر جالب می‌رسند. در این گوشی از یک تراشه‌ی کوالکام با پردازنده‌ی ۸ هسته ای Cortex-A72 و فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز استفاده شده است که احتمالا تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ خواهد بود. در این گوشی از ۴ گیگابایت رم استفاده شده که نسبت به مدل A9 با ۳ گیگابایت رم برتری بیشتری خواهد داشت.

در بنچمارک آمده که دوربین عقب گلکسی ای ۹ پرو ( Galaxy A9 Pro ) یک سنسور ۱۵ مگاپیکسلی خواهد داشت که می‌تواند تصاویری با رزولوشن ۴,۶۰۸ در ۳,۴۵۶ پیکسل ثبت کند. این میزان رزولوشن در حقیقت ۱۵.۹۲ مگاپیکسل است که با این حساب می‌توان دوربین این گوشی را ۱۶ مگاپیکسلی نیز خواند. اما بنچمارک GFXBench بطور اصولی‌تر محاسبه کرده و دوربین جلو را که تصاویری با رزولوشن ۳,۲۶۴ در ۲,۴۴۸ پیکسل (۷.۹۹ مگاپیکسل) ثبت می‌کند را ۷ مگایپکسل در لیست قرار داده است.

هرچند، گلکسی A9 مدل ۲۰۱۶ دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگایپکسلی بوده و در مقابل آن دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی A9 Pro قرار دارد. گفته شده که در این گوشی از سنسور سونی IMX298 استفاده شده که قبلا در هواوی Mate 8 دیده بودیم. البته هنوز این موضوع تایید نشده اما سامسونگ در گذشته نیز از سنسورهای سونی حتی در پرچم‌داران خود استفاده کرده است.

با در نظر گرفتن این اطلاعات و قرار گرفتن این گوشی در سایت بنچمارک GFXBench می‌توان گفت که احتمالا در چند هفته‌ی آینده شاهد رونمایی از این گوشی خواهیم بود. با این جساب مانند همیشه گجت نیوز را دنبال کنید.

گلکسی A9 Pro 2

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*