آیفون ۵se در رنگ‌های صورتی، نقره ای و خاکستری عرضه خواهد شد

آنطور که معلوم است اندک زمانی باقیمانده تا رونمایی از آیفون ۵se. حال خبری به دستمان رسیده که نه تنها تایید می‌کند آیفون ۵se به همراه آیپد ایر ۳ در ۱۵ مارس معرفی می‌گردد، بلکه این گوشی ۴ اینچی در رنگ‌های صورتی، نقره ای، و حاکستری عرضه خواهد شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه خواندید قرار است محصول جدید اپل حداقل در سه رنگ عرضه شود. جالب است بدانید که منظورمان از صورتی یعنی همان رنگ صورتی و نباید آن را با رنگ رز طلایی که در آیفون ۶S و ۶S Plus به کار رفته بود اشتباه بگیرید.

آیفون ۵se در سه رنگ

رنگ رز طلایی گوشی آیفون ۶S

گزارشی از هشتاد و یکمین شو بین المللی هدیه در توکیو ژاپن به دستمان رسید، که در آن رنگ‌بندی آیفون ۵se را با آیپاد تاچ نسل ششمی و آیپاد نانو نسل هفتمی مقایسه کرده بودند، باید گفت که مشخص نیست آیا رنگ طلایی را در میان گزینه‌های رنگ‌بندی آیفون جدید خواهیم دید یا خیر، اما می‌توان گفت که رنگ رز طلایی گویا مختص آیفون ۶s است.

آیفون ۵se در سه رنگ ۲۱جالب است بدانید که آیپاد تاچ حال حاضر همان آیفون ۵se خواهد بود. از نظر مشخصات انتظار می‌رود که در این گوشی از یک صفحه‌ی ۴ اینچی، چیپست A8، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، و دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسلی استفاده شود. اگر دقت کرده باشید این‌ مشخصات بیشتر به مشخصات یک آیپاد شباهت دارد و در حال حاضر می‌توان بر روی یک آیپاد تاچ مشاهده کرد. بلوتوث ۴.۲، چیپ NFC، و Wi-Fi 802.11ac نیز در این گوشی به کار خواهد رفت. نکته‌ی آخر نیز این است که احتمال می‌رود از یک باتری با ظرفیت بیشتر از آیفون ۶s در این گوشی استفاده شود.

منبع: GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*