سندی دیگر بر تایید گلکسی J5 و J7 ، مجوز بلوتوث دریافت شد

می‌دانیم که مدل‌های ۲۰۱۶ گلکسی J5 و J7 در حال ساخت هستند، دو جانشین برای دو مدل از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ. حال دو گوشی در وب سایت Bluetooth SIG قرار گرفته اند. کسب مجوز در ماه ژانویه و قرار گرفتن در لیست این سایت نشان می‌دهد که باید به زودی منتظر عرضه‌ی این دو گوشی باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

دو مدل اصلی گلکسی جی ۵ ( Galaxy J5 ) و گلکسی جی ۷ ( Galaxy J7 ) در خرداد ماه عرضه شدند، بنابراین می‌توان گفت که تقریبا چند ماهی با زمان عرضه‌ی احتمالی مدل‌های جدید فاصله داریم.

مدل ۲۰۱۶ گلکسی J5 دارای یک صفحه‌ی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ با پردازنده‌ی ۳ هسته ای، ۲ گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی خواهد بود.

در طرف دیگر، مدل ۲۰۱۶ گلکسی J7 دارای یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، حافظه‌ی رم ۲/۳ گیگابایتی، و باتری ۴,۳۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. این گوشی با یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای اسنپدراگون و یا پردازنده‌ی جدید Exynos 7870 همراه است و گفته شده امکان دارد که یک سنسور اثر انگشت نیز بر روی این گوشی نصب شده باشد.

از نظر نرم افزاری، ما هر دو گوشی گلکسی J5 و J7 را با اندروید ۵.۱.۱ و ۶.۰.۱  در بنچمارک‌ها مشاهده کرده ایم که به احتمال زیاد در این گوشی از اندروید مارشمیلو استفاده خواهد شد. البته بهتر است صبر کنیم تا در آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر شود.

سندی دیگر بر تایید گلکسی J5 و J7 ، مجوز بلوتوث دریافت شد ۱۱۱

منبع: Sammobile

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*