بازی Doom در بیست چهارم اردبیشت عرضه خواهد شد + تریلر کمپین

سازندگان Doom بالاخره زمانی را برای انتشار این بازی اعلام کردند. بنابر اخبار منتشر شده باید در اردیبهشت ماه منتظر عرضه‌ی بازی بر روی سه پلتفورم اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوتر‌های شخصی باشیم.  در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

جالب است بدانید که یک نسخه‌ی پریمیوم کلکتور نیز برای بازی در نظر گرفته شده که دارای یک مجسمه‌ی ۱۲ اینچی از Revenant خواهد بود. در این مجسمه از چراغ‌های LED استفاده شده تا جلو‌ه‌‌ی بصری زیبایی به اکشن فیگور داده شود.

یک نسخه از بازی نیز که درون یک قاب فلزی شکیل قرار دارد در جعبه قرار داده شده و اعلام شده که این نسخه‌ی محدود دارای برچسب قیمت ۱۱۹.۹۹ دلاری خواهد بود. البته از هم اکنون می‌توانید این نسخه‌ی زیبا را از آمازون سفارش دهید.

بازی Doom در بیست چهارم اردبیشت عرضه خواهد شد + تریلر کمپین ۱

در صورت پیش‌خرید نسخه‌ی محدود یا نسخه‌ی معمولی بازی به شما پکی برای حالت مالتی پلیر جایزه داده خواهد شد که دارای یک زره با سه پوشش (Skin)، سه طرح لوگوی ID برای شخصی‌سازی، و ۶ رنگ متالیک خواهد بود که می‌توانید بر روی سلاح و زره خود اعمال کنید.

در کنار آن، از جوایز پیش‌خرید می‌توان به ۶ حالت هک در بخش مالتی‌پلیر اشاره کرد که تنها یک بار قابل استفاده بوده و با استفاده‌ی آن‌ها می‌توانید از قابلیت‌های ویژه ای برخوردار شوید.

در نهایت باید بگویم که بازی «دوم» ( Doom ) قرار است در ۱۳ می برای کامپیوتر شخصی ( PC )، پلی استیشن ۴ ( PS4 )، و اکس باکس وان ( Xbox One ) عرضه گردد.

منبع: VG247

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*