برآمدگی دوربین گلکسی S7 تنها ۰.۸ میلی‌متر خواهد بود

به تازگی طرح شماتیکی از گوشی گلکسی S7 در فضای مجازی منتشر شده که اگر درست باشند، برآمدگی دوربین گلکسی S7  تنها ۰.۸ میلی‌متر بوده و لبه‌های پشت گوشی نیز منحنی هستند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

یکی از افشاکنندگان معروف ملقب به Onleaker به تازگی شماتیک‌هایی از گوشی گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) منتشر کرده که نشان می‌دهد در مقایسه با گلکسی نوت ۵ ( Galaxy Note 5 )، سامسونگ در پرچم‌دار چند تغییر جزئی ایجاد کرده است. هر دو گوشی دارای طراحی پشت منحنی هستند اما با این تفاوت که گلکسی Note 5 فقط در لبه‌های سمت چپ و راست انحنا دارد، ولی در گلکسی S7، هر طرف پشت گوشی دارای طراحی منحنی‌ست.

برآمدگی دوربین گلکسی S7 تنها ۰.۸ میلی‌متر خواهد بوددر شماتیک بعدی می‌توان مشاهده کرد که دوربین عقب گلکسی S7 نیز دارای یک برآمدگی‌ست، اما با این تفاوت که نسبت به مدل قبلی خود یعنی دوربین گلکسی S6 از برآمدگی کمتری بهره می‌برد. یکی از انتقادات کاربران به گوشی گلکسی اس ۶ ( Galaxy S6 )، برآمدگی بیش از حد دوربین این گوشی بود. سامسونگ نیز طبق روال مشتری‌مداری خود تا جایی که امکان دارد سعی کرده از برآمدگی دوربین بکاهد. در طراحی جدید، برآمدگی دوربین از ۱.۷ میلی‌متر موجود در گلکسی S6 به تنها ۰.۸ میلی‌متر کاهش یافته است.

برآمدگی دوربین گلکسی S7 تنها ۰.۸ میلی‌متر خواهد بود ۱طبق شایعات گذشته به احتمال زیاد ۴ مدل از گلکسی S7 وجود خواهد داشت: گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 )، گلکسی اس ۷ پلاس ( Galaxy S7 Plus )، گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge )، و گلکسی اس ۷ اج پلاس ( Galaxy S7 Edge Plus ). از نظر مشخصات نیز گفته شده که سامسونگ می‌خواهد در بازار چین و آمریکا گوشی‌های خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و در باقی نقاط جهان با تراشه‌ی Exynos 8890 عرضه کند.  در یک شایعه‌ی دیگر نیز گفته شده که گوشی دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با روزنه‌ی لنز ۱/۲.۰ اینچی خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد تا در دوم اسفند ماه از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کند. این اتفاق درست یک روز قبل از شروع رسمی MWC 2016 در بارسلونا رخ خواهد داد.

منبع: GSMarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خفه کردن مارو!
    حالا نمیاد این چند روز، بگذره، ببینیم چی از آب در اومده.