محصولات جدید OPPO مجهز به باتری و دوربین فوق پیشرفته خواهند بود

کمتر از یک‌ماه تا کنگره جهانی موبایل بارسلون فاصله داریم و کمپانی‌های حوزه اسمارت‌فون‌ ها درحال انجام کارهای نهایی محصولات خود هستند تا برروی صحنه خوش بدرخشند. کمپانی اوپو یکی از نمایندگان کشور چین است که برای نمایشگاه MWC برنامه‌هایی بزرگ تدارک دیده و حالا، خبر استفاده از فناوری‌های جدید در محصولات غرفه امسال اوپو به گوش می‌رسد.

از تصویر منتشر شده از سوی OPPO، اطلاعات چندانی نمی‌توان به‌دست آورد اما اگر نگاهی به فعالیت‌های پیشین این شرکت بیاندازیم، مهم‌ترین فاکتور محصولات اوپو دوربین و شارژ سریع باتری بوده اند. جدیدترین اسمارت‌فون های OPPO از فناوری شارژ سریع ساخته دست مهندسان این شرکت که با نام VOOC Flash Charge شناخته می‌شوند استفاده می‌کنند که البته بی شباهت به فناوری Quick Charge کوآلکام یا Fast Charge سامسونگ نیست. نقطه قوت فناوری بومی اوپو، انتقال ۲۵ وات برق به گوشی است که با سرعت هرچه بیشتر باتری دستگاه را شارژ می‌کند.

انتظار بی‌جایی نیست اگر توقع معرفی نسل جدید شارژ سریع اوپو یا حتی شارژ بی‌سیم پرسرعت را داشته باشیم. Sky Li، مدیرعامل شرکت OPPO بیان می‌کند :

ما از معرفی فناوری‌های جدید خود و تجربه کاربری آینده نگرانه در نمایشگاه جهانی MWC بسیار شگفت زده هستیم.

وقتی صحبت از دوربین تلفن‌همراه می‌شود، نمی‌توان از فناوری‌های اوپو سخنی به میان نیاورد. گوشی‌های N1 و N3 اوپو اولین اسمارت‌فون هایی بودند که از ایده خلاقانه دوربین چرخان استفاده کردند؛ و حالا این شرکت با استفاده از فوکوس اپتیکال NFC سعی در افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده محصولات آتی خود دارد. البته نباید از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی Super Zoom به کار رفته در Find 7 نیز چشم پوشی کرد.

با این همه، با توجه به سابقه اوپو در متعجب ساختن کاربران و طرفداران، نمی‌توان تغییرات اعمال شده در محصول جدید OPPO را منحصر به موارد یاد شده دانست و چینی‌ها احتمالا امکانات جالب‌تر و بیشتری پشت پرده غرفه خود نگه داشته‌اند.

منبع : AndroidAuthority

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*