گلکسی بعدی در راه است: سامسونگ در حال ارسال دعوتنامه کنفرانس خبری ماه آینده

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که در آن نوشته ای به معنی «گلکسی بعدی» وجود دارد، اما اتفاق جالب این است که مشخص شده تصویر صحت داشته و سامسونگ در حال ارسال دعوتنامه برای کنفرانس خبری ماه آینده به خبرگزاری‌هاست. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اگر از طرفداران و دنبال‌کنندگان خبرهای تکنولوژی باشید احتمالا با نام ایوان بلس یا حداقل حساب کاربری evleaks@ آشنایی دارید. شخصی که هر بار اطلاعات جالبی را در مورد گوشی‌ها فاش می‌کند و یک منبع مناسب و معتبر برای خبرگزاری‌هاست. به تازگی ایوان در حساب کاربری خود تصویری قرار داده بود که در آن یک جعبه با لبه‌های درخشان و جمله‌ی «گلکسی بعدی» قرار داشت.

سامسونگ در حال ارسال دعوتنامه برای کنفرانس خبری ماه آینده است

با توجه به این تصویر می‌توان گفت که به احتمال زیاد سری گلکسی اس ۷  ( Galaxy S7 ) در کنفرانس خبری سامسونگ که در ۲۱ فوریه برگزار خواهد شد رونمایی می‌شوند و گفته شده که در ماه مارس نیز شاهد عرضه‌ی گلکسی S7 و احتمالا دیگر مدل‌ها در اروپا و آمریکا خواهیم بود. در تصویر نیز لبه‌ی درخشان مانند عدد ۷ و همچنین لبه‌ی منحنی مدل «اج» ( Edge ) هست که در هر صورت می‌توان گفت که زیرکانه به گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) ختم می‌شود.

سامسونگ نیز دست به کار شده و برای خبرگزاری در حال ارسال دعوتنامه برای کنفرانس خبری خود است. با این حساب، باید قبل از شروع MWC 2016 شاهد رونمایی از پرچم‌داران جدید سامسونگ باشیم.

منبع: pocketnow

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*