۵ موردی که انتظار داریم در اچ‌تی‌سی وان M10 وجود داشته باشد

از میان پرچم داران ۲۰۱۶ کمپانی های مطرح ، پرچم دار اچ تی سی هنوز در حاله ای از ابهامات وجود دارد.دستگاهی که هنوز مطمئن نیستم نام آن اچ تی سی وان ام ۱۰ ( HTC One M10 ) باشد.طبق اندک گزارشاتی که حول این دستگاه منتشر شده، مشخص است که کد Perfume خواهد داشت و آنطور که گفته می‌شود، دنباله رو همان زبان طراحی خواهد بود که در اواخر سال ۲۰۱۵ توسط A9 پی ریزی شد.

 

جزیئات منتسب به این گوشی به چند مورد خلاصه شده اند و همینطور مشخص نیست که اچ‌تی‌سی چه زمانی را برای معرفی آن زیر نظر دارد. با این حال رویداد جهانی MWC 2016 چند مدت دیگر برگذار خواهد شد و بعید نیست که این کمپانی همچون رقبایش تصمیم داشته باشد گل سر سبد خود را برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی کند.

چیزی که ما میدانیم، این است که M10 نمی‌تواند  نقشی اساسی را در بهبود وضعیت اچ‌تی‌سی ایفا کند. سال گذشته بدترین کابوس این شرکت بود و با وجود اینکه وان A9 کمی اوضاع را بهتر کرد اما همچنان این کمپانی در رکود سنگینی به سر می‌برد.

بنابراین، واضح است که اچ‌تی‌سی از تمام تجربه و توان خود برای ارائه یک پرچمدار بسیار ویژه استفاده خواهد کرد. و ما واقعا دوست داریم که ترفند های اچ‌تی‌سی به کار بیایند. در واقع تنها راه وان M10 این است که به آن مشخصات مورد علاقه‌ی کاربران مجهز شود و به این وسیله راه نجات اچ‌تی‌سی را فراهم آورد.

در ادامه ۵ موردی که انتظار داریم در اچ‌تی‌سی وان M10 وجود داشته باشد را با هم مرور خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

۱ – طراحی که از A9 منشا می‌گیرد

۵ things we would like to see in the HTC One M10 - 1

در شایعات، آورده شده که وان M10 قرار است با همان طراحی دیده شده در A9 زینت بخشیده شود. بی تردید این طراجی شباهتی قابل توجه به آیفون ۶ و ۶S دارد. بنابر این واقعا دوست داریم که اچ‌تی‌سی باز هم کاری نکند تا رسانه ها محصول جدیدش به عنوان آیفون اندرویدی یاد کنند. دو نسل M8 و M9 طراحی بسیار نزدیکی داشتند. با این وجود اکنون می‌توانیم به شما  طراحی تازه‌ای را برای نسل جدید سری M نوید دهیم. چرا که این بانو لباس جدیدی را می‌طلبد !

۲ – نسبت بیشتر صفحه نمایش در حضور امضای همیشگی

۵ things we would like to see in the HTC One M10 - 2بلندگو های استریو BoomSound، مثل یک امضا برای مجموعه‌ی اچ‌تی‌سی وان تبدیل شده است. متاسفانه، این بلندگو ها برای نسل M در زیر صفحه نمایش تعبیه شده اند و با این وجود نسبت صفحه نمایش به بدنه کم شده است. به طوری که حتی در وان A9 نیز چنین اتفاقی رخ دارد و با وجود قرار گیری بلندگو ها در پایین صفحه نمایش، نسبت ۶۶.۱۷ درصدی صفحه نمایش به بدنه تولید شد. این در حالی که که رقیبان هم رده‌ای این دستگاه، دارای نسبتی بیش از ۷۰ درصد هستند. اما در مورد وان M10 ما اعتقاد داریم که اچ‌تی‌سی این حاشیه های بدنام را کمتر خواهد کرد.

۳ – حفظ بلندگوهای استریو

۵ things we would like to see in the HTC One M10 - 3در بالا راجب کاهش حاشیه های بالا و پایین صفحه نمایش ذکر کردیم. حال باید این نکته را خاطر نشان کرد که در کنار کاهش حاشیه، انتظار داریم اچ‌تی‌سی راهی برای حفظ بلندگو های BoomSound  پیدا کرده باشد. به طوری کلی باید عنوان کنیم  به جای حذف شدن این تکنولوژی، انتظار داریم شاهد تکامل یافتن آن باشیم.

۴ – دوربینی بهتر

۵ things we would like to see in the HTC One M10 - 4اچ‌تی‌سی با مسئالی جدی در بخش دوربین مواجه است. این شرکت تلاش کرد تا با تکنولوژی UltraPixel دوربین های خود را بهبود بخشد اما نتایج حاصله به هیچ وجه باب طبع کاربران نبود. پس از آن، اچ‌تی‌سی در وان M9 سنسور ۲۰ مگاپیکسلی را به کار برد که  جزئیات زیادی را در نور روشن ثبت می‌کرد؛ اما در شرایط نامساعد، کیفیت واقعا وحشتناک بود. در وان A9 شاهد دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی بودیم که قادر بود کمی کیفیی بهتری را خلق کند و با تنظیمات بیشتر دوربین با محیط های مختلف تعامل بیشتری را بر قرار کند.

بنابر این، ما امید واریم که Perfume به لطف تلاش های قبلی اچ‌تی‌سی دوربین بسیار بهتری داشته باشد. همچنین علاقه مند هستیم تثبیت کننده اپتیکال تصویر برای مقابله با لرزش دست و تار شدن تصاویر در آن به کار برده شود و در نهایت بتواند کیفیت بالاتری را در نورد کم به ثبت برساند.

۵ – مقاومت در برابر آب

۵-things-we-would-like-to-sاین فوق العاده است که از تلفن گران قیمتمان در مورد مقاومت در برابر اب آسوده خاطر باشیم. کمپانی های مختلف به دنبال آن رفتند و همواره در رابطه با گوشی های جدید کمپانی هایی نظیر اچ‌تی‌سی چنین شایعاتی وجود داشته. با این وجود، هنوز جزئیات رسمی منتشر نشده. اما انتظار داریم بالاخره اچ‌تی‌سی پایش را به گوشی های ضد آب باز کند.

منبع: phonearena

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*