فبلت Le Max Pro توانست مجوز TENNA را دریافت کند

LeEco (قبلا LeTV بود) در رویداد CES 2016 از قوی‌ترین گوشی خود به نام Le Max Pro پرده برداری کرد. حال خبرهایی به دستمان رسیده مبنی بر این که گوشی توانسته از TENNA مجوز لازمه برای عرضه شدن در چین را دریافت کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پس از معرفی Le 1 ،Le 1 Pro ،Le Max، و Le 1s در سال گذشته، کمپانی از پرچم‌دار جدید خود در رویداد CES امسال پرده برداری کرد. جالب است بدانید که این اولین گوشی معرفی شده است که در آن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده است. در کنار آن، کمپانی به تازگی نام خود را از LeTV به LeEco تغییر داده است. همانطور که مشاهده می‌کنید ماه ژانویه ماهی پر از اتفاقات جالب برای کمپانی بوده است.

ماه ژانویه دیگر تقریبا تمام شده و دیگر انتظار نمی‌رفت که خبر جدیدی از LeEco دریافت کنیم اما خبرهایی در مورد Le Max Pro به دستمان رسیده است که گویا این گوشی توانسته از TENAA مجوز دریافت کند. با این حساب می‌توان گفت که به روزهای عرضه شدن این گوشی در چین نزدیک شده ایم و فقط چند هفته تا قرار گرفتن این گوشی در ویترین فروشگاه ها باقی مانده است.

اطلاعات قرار گرفته در سایت TENNA مشخصات جدیدی از گوشی را فاش کرده و که برای مثال می‌توان به بدنه‌ی تماما فلزی، و به کار رفتن سخت افزار فوق العاده قدرتمند در گوشی اشاره کرد. احتمالا Le Max Pro چندان هم ارزان قیمت نباشد، اما نسبت به پرچم‌داران کمپانی‌های دیگر، یک گوشی مقرون به صرفه خواهد بود.

Le Max Pro دارای یک صفحه‌ی ۶.۳۳ اینچی QHD (رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) بوده و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی بهره می‌برد. در زیر قاب گوشی یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و یک پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ قرار گرفته و یک باتری با ظرفیت ۳,۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را به عهده دارد. در گوشی از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام ۲.۰ استفاده شده که می‌تواند باتری را در ۶۰ دقیقه از ۰ به ۶۰ درصد برساند.

یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی نیز در عقب گوشی قرار داده شده و برای طرفداران سلفی نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در دوربین جلو استفاده شده تا کاربران بتوانند از گرفتن تصاویر سلفی لذت برده و همچنین چت ویدیویی داشته باشند. این گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۶.۰ بوده و طبق اطلاعات منتشر شده در سایت TENNA، گوشی Le Max Pro در دو رنگ نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به ارتباطات ۴G LTE اشاره کرد. Le Max Pro در ابعاد ۱۶۷ در ۸۳.۴ به ضخامت ۸.۹۵ میلی‌متر بوده و ۲۰۱ گرم وزن خواهد داشت.

منبع: android headline

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*