رندر جدید ال‌جی G5 منتشر شد؛ صفحه نمایش ۵.۶ اینچی با وضوح ۲Kو دو دوربین در پشت

چند روز پیش بود که ویدئویی منتسب به نسخه‌ی فرضی ال‌جی G4 برای کاربران خوب گجت نیوز منتشر شد. طی این ویدئو با مواردی همچون انتقال دکمه های تنظیم صدا به سمت چپ گوشی مواجه شدیم و کمی انحنا در فریم پشتی دیده می‌شد که در خوش دست شدن آن تاثیر زیادی خواهد داشت. اکنون نیز تصاویر یا بهتر است بگوییم رندرهای سه بعدی از این دستگاه منتشر شده که جزئیات بیشتری از آن را در اختیارمان قرار می‌دهد.

با فاش شدن این تصاویر، مشخص شد که جزئیات یاد شده در ویدیوی قبلی، تا حدودی حقیقت داشتند. چرا که در این سری تصاویر به صراحت می‌توان دید که دکمه های کنترل صدا به سمت چپ دستگاه انتقال پیدا کرده، در پشت از سیستم دوربین دوگانه استفاده شده و تحت آن دکمه پاور ادغام شده با اسکنر اثر انگشت جای خوش کرده است.

Technoconfigurations با استفاده از نمودار ها و تصاویر فاش شده توانسته است رندر هایی را از این دستگاه تولید کند که در ادامه برای شما قرار داده شده اند.

اگر بخواهیم به جزئیات Technoconfigurations استناد کنیم، باید گفت که به احتمال قوی ال‌جی G4 صفحه نمایشی ۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ ارائه خواهد کرد و همانطور که پیش از این نیز بار ها ذکر شده بود، اسنپدراگون ۸۲۰ به عنوان تراشه این دستگاه جای خواهد داشت. این تراشه حامل پردازنده‌ای چهار هسته‌ای، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و ۴ گیگابایت رم است. آنچه که پیش از این هم یاد شد، قرار گیری سیستم دوربین دوگانه در پشت است که به کاربران توانایی فوکوس گسترده تری را ارائه می‌کند. آنطور که احتمال می‌رود، این دوربین  های به کار برده شده، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.  این ترکیب دو دوربین، شبیه به دوربین های Lytro است. همچنین باید راجب پشتیانی از ویدئو ۴K و OIS به شما اطلاع دهیم که به این ترتیب مشخص می‌شود ال‌جی قدم مستحکم تری را برای یک دوربین موبایل بلامنازع برداشته است. در جلو هم دوربینی ۸ مگاپیکسلی قد علم کرده . این گوشی  یک پورت USB نوع C خواهد داشت و با ضخامت ۸.۲ میلی‌متری اش، قطعا دستگاه خوش دست تری از جد خود خواهد بود.

گفتنی است که در برنامه ریزی های ال‌جی، یک رویداد در ۲۱ فوریه قرار گرفته و احتمال می‌دهیم که در این رویداد شاهد ال‌جی G5 باشیم. همچنین انتظار داریم سامسونگ در همین روز که ۲۴ ساعت قبل از شروع به کار MWC تایین شده، گلکسی S7 را رسما رونمایی کند.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*