گوشی هوشمند هواوی Honor Holly 2 Plus رسما معرفی شد

هواوی امروز در کشور هند از یک گوشی میان رده جدید رسما رونمایی کرد.این اسمارت فون که Honor Holly 2 Plus نام دارد، قرار است جانشین Honor Holly که در سال ۲۰۱۴ معرفی گردید خواهد شد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با این تلفن جدید بیشتر آشنا شویم.

گوشی هوشمند هواوی Honor Holly 2 Plus ، به یک صفحه نمایش ۵ اینچی IPS و رزولوشن ۷۲۰P مجهز شده است.قلب تپنده این دستگاه را چیپست ۶۴ بیتی مدیاتک MT6735P به تپش درآورده که از ۴ هسته پردازشی اصلی و پردازنده گرافیکی مالی ۷۲۰ تشکیل شده است.

در بخش حافظه ، هواوی آنر Holly 2 Plus به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز گردیده که می توان این مقدار را تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق درگاه میکرو اس دی افزایش داد.

یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک نمونه ۵ مگاپیکسلی در بخش جلوی این گوشی نیز امکانات تصویرداری این محصول میان رده را تشکیل داده و انرژی مورد نیاز آن از طریق یک باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

هواوی در بدنه این گوشی دو سیم کارته از پلی کربنات استفاده کرده و تکنولوژی های ارتباطی LTE ، وای فای ، بلوتوث و CDMA را برای آن در نظر گرفته است.در لبه پایین گوشی نیز یک درگاه میکرو یو اس بی جا خوش کرده است.

هواوی در مراسم رونمایی این گوشی در هند ، هیچ اشاره ای به قیمت و زمان عرضه آن نکرده و هنوز مشخص نیست که Honor Holly 2 Plus در سایر کشور ها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.با این حال پیش بینی می شود این گوشی با قیمتی حدود ۱۴۵ دلار روانه بازار گردد.

نظر شما در مورد این گوشی جدید چیست ؟

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*