تماشا کنید: آیا ال جی جی ۵ به این شکل خواهد بود ؟

ال‌جی بی شک یکی از بزرگترین شرکت های فن‌آوری در جهان است. این شرکت همه چیز تولید می‌کند. از تلویزیون و مایکروویو گرفته تا گوشی ها و ساعت های هوشمند. سال گذشته میلادی، ال‌جی دو گوشی هوشمند شاخص را معرفی نمود و چند روز پیش بود که این شرکت تایید کرد، نسل بعدی دستگاه های سال گذشته، امسال رونمایی خواهند شد. احتمالا حدس زدید که صحبت ما راجب دو گوشی جدید ال‌جی G5 و نسل دوم ال‌جی V10 است.تاکنون اطلاعات و تصاویر زیادی منتسب به طراحی گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) منتشر شده و حالا یک طراح با توجه به آنچه تاامروز از ویژگی های ظاهری این گوشی فاش شده است، یک ویدیو از طراحی احتمالی G5 منتشر کرده است.

با توجه به آنچه که تا کنون در مورد ال‌جی G5 می‌دانیم، همانند مدل های اسبق کلید پاور در پشت دستگاه جای خواهد داشت اما این بار کلید های تنظیم میزان صدا در سمت راست واقع شده اند. آنچنان که در شایعات پیش از این عنوان شده بود، این گوشی تماما از جنس فلز ساخته خواهد  داشت. بسیاری امیدوارند که ال‌جی تمامی آنچه که در طراحی نسل قبلی وجود داشت را با برخی از ویژگی های جدید یکپارچه سازی کند. و عده‌ای دیگر بر این عقیده اند که تغییرات زیادی در آن به وقوع خواهد پیوست. در این بین، یک طراح نسبتا شناخته شده، حداقل در جامعه فن‌آوری به نام جرمین اسمیت ( Jermaine Smit ) یکی ویدئو رندر تولید کرده و یک طراحی کاملا جدید و متفاوت را از نسل پیش به نمایش در آورده است.

در پایین ویدئویی برای شما قرار گرفته که ادعا می‌شود نمونه‌ای از گوشی هوشمند ال‌جی G5 است. در این ویدئو کاملا مشهود است که دکمه‌ های تنظیم صدا در سمت راست تعبیه شده و دکمه پاور در طرفین دستگاه قرار نگرفته است. که البته موضوع تعجب برانگیزی نیست. درگاه قرار گیری سیم کارت در سمت چپ گوشی قرار داده شده و سنسور دوربین های جلو و عقب کاملا قابل مشاهده هستند. دکمه پاور/اسکنر اثر انگشت در زیر دوربین دوگانه پشت این گوشی قرار می‌گیرد و بلندگو هم در پایین دستگاه قرار گرفته و همراه با آن یک پورت USB نوع C واقع شده است. در این ویدئو مشخصات G5 تمام و کمال ذکر نشده، اما انتظار داریم ال‌جی برای آن تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و حافظه رم ۴ گیگابایتی در نظر گرفته باشد. همچنین می‌توان پیش بینی کرد که صفحه نمایش آن بین ۵.۵ و ۵.۷ اینچ باشد و به رزولوشن QHD آراسته شود.

نکته جالبی که وجود دارد ، جمله ایست که طراح، ویدیو را با آن آغاز کرده است : آیا این ال جی جی ۵ است ؟ بیایید امیدوار باشیم نباشد !

منبع: androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*