مشخصات گوشی Vivo Xplay5S فاش شد؛ ۴ گیگابایت رم و صفحه‌ی ۵.۵ اینچی

طبق اخباری که به دستمان رسیده گوشی Vivo Xplay5S  که قرار است جانشین موبایل Xplay3S کمپانی چینی ویوو شود، از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و صفحه‌ی ۵.۵ اینچی بهره خواهد برد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

این مشخصات که در بنچمارک AnTuTu فاش شده نشان می‌دهد که گوشی Xplay5S از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی بهره می‌برد.

گوشی Vivo Xplay5S 111

این اولین بار نیست که شایعه شده در گوشی Xplay5S از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. هرچند چیزی که جدید است ابعاد صفحه‌ی گوشی‌ست که مشخص شده از یک صفحه‌ی نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزلوشن QHD در این موبایل استفاده خواهد شد. همچنین مشخص شده که قرار است در عقب گوشی از یک دوربین با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی Xplay5S استفاده گردد.

البته در شایعات گذشته گفته شده بود که گوشی یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۴K و دوربین جلوی ۲۱ مگاپیکسلی به همراه دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت که با در نظر گرفتن مشخصات فاش شده از بنچمارک معتبر AnTuTu، می‌توان گفت که مشخصات اعلام شده در این شایعه صحت ندارد.

در این بین، تحلیلگر چینی به نام ژان ژیوتانگ (Jan Jiutang) اعلام کرده که Xplay5S مانند گوشی هواوی پی ۹ (Huawei P9) از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد. البته معلوم نیست که گفته های این تحلیلگر بر چه مبنایی بوده اما با این حال باید صبر کرد تا مشخصات گوشی از طرف کمپانی چینی رسما اعلام گردد.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*