تماشا کنید: جلوه‌های ویژه و خلق کاراکترها در نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان

همگان می‌دانند صحنه‌ها و ظاهر شخصیت‌های فیلم “جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد” (Star Wars: The Force Awakens) توسط دستگاه‌های کامپیوتری پیشرفته طراحی و پیاده شده‌اند؛ اما نکته‌ی جالب توجه آن، میزان تلاش انجام شده برای قرار گرفتن یک تصویر با کیفیت عالی درمقابل چشمان تماشاکننده است. در ادامه ویدیویی تماشایی از جلوه های ویژه و نحوه خلق کاراکترها در نسخه جدید فیلم جنگ ستارگان را با هم تماشا خواهیم کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

هردو شرکت IAMAG و FXGuide ویدئوهایی برای نمایش میزان تلاش‌های سازندگان برای دستیابی به نتیجه‌ای مطلوب منتشر کرده‌اند که مشخصا، میزان کار انجام گرفته بسیار بیشتر از صفحه سبز نشان داده شده در ویدئو می‌باشد.

در ابتدا  Lupita Nyong’o لباس مخصوصی که برروی آن الگوهایی مشخص شده‌اند را بر تن کرده و سپس افکت فاصله دور توسط Maz Kanata بارگذاری شده است. بدین گونه او برای ضبط تصاویر هنگام حرکت در محیط‌های گوناگون با استفاده از سربند استریوی خود آماده شده است. همچنین تیم فنی با استفاده از نرم‌افزارهایی به تنظیم چهره بازیگر و با کمک گرفتن از Maz پرداخته است.

مسلما کارهای انجام گرفته بسیار بیشتر از آنچه در ویدئو به نمایش کشیده شده می‌باشند. درواقع ویدئو نحوه کنارهم قرار گرفتن تصاویر پردازش شده به وسیله کامپیوتر را به اشتراک می‌گذارد. همچنین، صحنه‌هایی تولید شده با استفاده از افکت‌های متعدد و کیفیتی عالی نظیر کاوش Ray یا خروج دراماتیک شات از کابین خلبان را شاهد خواهید بود.

تولیدکنندگان این فیلم با زحمات خود، پا را فراتر از مرزها گذاشته و استانداردی نوین در صنعت فیلم‌سازی ایجاد کرده‌اند.

در ادامه، از شما برای تماشای این ویدئو دعوت به عمل می‌آوریم :

منبع : Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*