مشخصات تبلت ۶.۹ اینچی اچ تی سی Desire T7 در GFXBench منتشر شد

از قرار معلوم HTC قصد دارد تا برند Desire خود که شامل تبلت‌ها نیز می‌شود را گسترش دهد. مشخصات سخت افزاری اولین تبلت این برند که اچ تی سی دیزایر تی ۷ ( HTC Desire T7 ) نام دارد نیز در سایت بنچمارک GFXBench قرار داده شده. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اولین تبلت برند Desire که دارای شماره‌ی مدل  HTC IV5001-A است اما به نام HTC Desire T7 شناخته خواهد شد که T به معنی تبلت و ۷ نیز به معنی اندازه‌ی صفحه‌ی ۶.۹ اینچی آن است. تابستان بود که این محصول در سایت Zauba (سایت واردات و صادرات هند) قرار گرفت و قیمتی معادل ۱۷۰ دلار داشت.

به تازگی نیز مشخصات تبلت جدید HTC در سایت GFXBench قرار گرفته که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. صفحه‌ی ۶.۹ اینچی این تبلت دارای رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. همچنین در این تبلت از یک تراشه‌ی Spreadtrum SC8830 استفاده شده که دارای یک پردازنده‌ی ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز بوده و در کنار خود از پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400 MP2 بهره می‌برد.

تبلت Desire T7 دارای یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی‌ست. از نظر دوربین نیز هر دو دوربین عقب و جلوی تبلت از سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. البته نکته ای که وجود دارد این است که گویا تبلت قرار است در بازارهای در حال رشد عرضه شود و خبری از عرضه‌ی تبلت در آمریکا نخواهد بود.

تقریبا یک ماه به MWC 2016 مانده و به احتمال زیاد شاهد حضور تبلت Desire T7 در این رویداد بزرگ خواهیم بود. البته صحبت از رویداد MWC شد جای دارد بگویم که انتظار می‌رود کمپانی HTC از جدیدترین پرچم‌دار خود، HTC One M10 در این رویداد پرده برداری کند. بنابر گزارشات این گوشی ضد آب و نفوذ گرد و خاک بوده و  مجوز IP68 را توانسته کسب کند. از مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز می‌توان به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسلی، و باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر اشاره کرد.

با اضافه کردن معرفی یک تبلت مقرون به صرفه، پرچم‌دار جدید وان ام ۱۰ (HTC One M10)، و دو گوشی جدید از برند نکسوس که T50 و T55 نام دارند، باید گفت که کمپانی اچ تی سی سال تقریبا پرمشغله ای را پیش رو خواهد داشت.

 

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*