مدیر پروژه خودروی خودران اپل این شرکت را ترک می کند

با اینکه تا امروز اخبار و شایعات بسیاری پیرامون عرضه خودروی خودران کمپانی اپل منتشر شده و اشخصاص معتبری نظیر ایلانماسک هم عقیده دارند که این شرکت در حال کار بر روی خودروی خودران خود می باشد، اما هنوز هیچ مقام رسمی از سوی اپل موضوع را تایید نکرده است.با این حال اکنون خبر رسیده که Steve Zadesky، مدیر بخش پروژه خودروی خودران اپل قصد کناره گیری از شرکت را دارد.

بر اساس گزارشی که به تازگی وال استریت ژورنال منتشر کرده است ، مدیر تیم پروژه خودروی خودران اپل ، آقای استیو زادسکی ( Steve Zadesky ) به دلیل برخی مسائل شخصی، پس از ۱۶ سال کار در اپل قصد ترک این شرکت را دارد.وی دو سال است که مدیریت تیم توسعه خودروی بدون راننده اپل را به عهده دارد و هنوز مشخص نشده دقیقا چه زمانی اپل را ترک خواهد کرد.استیو قبل از اینکه وارد بخش خودروی اپل شود بر روی محصولات آیفون و آیپد اپل کار می‌کرد.

طبیعی است که اپل با توجه به اینکه هنوز هیچ اشاره ای به پروژه خودروی خودران خود نکرده ، هیچگونه واکنشی به این خبر نشان ندهد ، اما وال استریت ژورنال در گزارش خود تاکید کرده که خروج زادسکی از اپل هیچ ارتباطی به عملکرد وی در این پروژه نداشته و همانطور که اشاره شد تنها به دلیل مسائل شخصی است.

البته سناریو های دیگری نیز برای علت خروج زادسکی از اپل و ترک پروژه خودروی بدون راننده این شرکت وجود دارد. گفته می‌شود اپل زمان مشخصی را برای تحویل خودروی خودران خود به تیم استیو تعیین کرده بوده که این تیم تمام کردن این پروژه را در زمان مشخص شده‌ی اپل غیر ممکن دانسته‌ است.همین مسائل و  به علت مشکلاتی که در بخش خودروی اپل به وجود آمده  استیو قصد دارد این شرکت را ترک کند. علاوه‌بر‌این اپل هنوز هدف خاصی را از پروژه‌ی تعیین خود تایین نکرده و مشخص نیست هدف این غول آمریکایی از وارد شدن به بخش خودرو‌های خودران چه بوده است.

منبع: slashgear

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی تولیدیش که دویست دلار هم هزینه ساختش نمیشه، نهصد دلار میده.
    ماشین اگه بساز، دیگه به چه قیمتی میده خدا عالمه. واقعا؟