تماشا کنید: پینگ پنگ فضانوردان با توپ آبی !

Scott Kelly، فضانوردیست که حدود ۳۰۰ روز در ایستگاه بین‌المللی فضایی سکونت دارد و به آهستگی درحال نزدیک شدن به یک‌ساله شدن آخرین خاطرات زمینی او می‌باشد. او در این مدت برای گذراندن اوقات فراغت خود، به پرورش گل و گیاه، کاهو و بستن ماسک شبح وار برروی صورت خود روی آورده و اکنون در آخرین شیرین کاری خود با قطرات آب پینگ پنگ بازی کرده است. در ادامه با سرگرمی جدید اسکات آشنا شوید.

با تماشای ویدئو، چه کارکنان ناسا و چه بینندگان عادی مانند ما و شما، چیزهایی بیشتر از یک پینگ پنگ ساده را شاهد خواهیم بود. در جدیدترین سرگرمی که Scott Kelly برای خود دست و پا کرده، او با یک راکت و توپ از جنس آب به بازی کردن پینگ پنگ می‌پردازد. البته؛ راکت او یک دسته معمولی نیست که بتوان به راحتی از بازار خریداری کرد! سطح این راکت ابتدا تحت اشعه لیزر قرار گرفته و سپس سطح آن با لایه‌ای از تفلون پوشانده شده است که باعث آبگریزی آن می‌شود و توپ به سطح راکت نمی‌چسبد.

احتمالا راهپیمایی فضایی هفته گذشته که طی آن، آب به درون کلاه فضانورد نشت می‌کرد، انگیزه و فکر اولیه این ویدئو را در ذهن Scott Kelly ایجاد کرده است. او این ویدئو را با کیفیت ۴K از ایستگاه فضایی برای ناسا فرستاده است. ناگفته نماند این امکان به لطف ارسال دوربین RED Epic به ISS توسط ناسا که در سال گذشته انجام گرفت فراهم شده است که از وب و شبکه‌های باکیفیت ۴K پشتیبانی می‌نماید.

اسکات قبلا هم ویدئوهایی با همین مضمون در پیج اینستاگرام و توئیتر خود منتشر کرده بود و به نظر می‌رسد در ویدئوی تازه منتشر شده ناسا، او کمتر سرحال و شاداب است. شاید تفکرات فضانوردی و علمی در فاصله چندین هزار کیلومتری از زمین او را اینگونه خسته کرده باشد. با این وجود او طبع خلاق خود را همچنان حفظ کرده و سرگرمی‌هایی خلاقانه برای خود دست و پا می‌کند. جای خوشحالی دارد که وی هنوز به بیماری‌های عصبی و عدم تعادل روانی شایع فضانوردان دچار نشده است.

در ادامه شما را دعوت به تماشای این ویدئو می‌کنیم :

منبع : TheVerge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*