اسمارت‌فون تمام فلزی جدید نوکیا رویت شد

سال ۲۰۱۶، سال بازگشت نوکیا به بازار تلفن‌های هوشمند است. همانطور که می‌دانید، پس از خرید بخش موبایل‌های سری لومیای نوکیا توسط مایکروسافت، بندی در قرارداد برای مدتی نوکیا را از فعالیت در دنیای اسمارت‌فون ها منع می‌کرد و ۳۱ دسامبر ۲۰۱۵، مهلت این بخش از قرارداد به پایان رسید. نوکیا که از قبل خود را برای چنین روزی آماده کرده بود، اکنون عکس‌هایی از اسمارت‌فون تمام فلزی جدیدش منتشر شده که نشان از انگیزه بالای این شرکت برای بازگشت به دوران اوج خود دارد.

مسئله‌‌ای که بیش از هرچیز دیگری در عکس‌ها توجه ما را به خود جلب کرد، طراحی مکعب مستطیلی آن است. البته هنوز نمی‌توان در این باره قضاوت نمود و شاید نوکیا باتری حجیمی درون دیوایس جدید خود کار گذاشته باشد. دو خط پشت تلفن که گویا همه‌گیر شده نیز به چشم می‌خورند و برای بهبود وضعیت آنتن‌دهی دستگاه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

از دیگر جزئیات به تصویر کشیده شده؛ دکمه‌های تنظیم صدا هستند و در زیر، دکمه‌ی پاور که مجموعا در لبه راست گوشی قرار گرفته‌اند. سمت چپ دستگاه نیز درگاه سیم‌کارت و حافظه جانی micro SD به چشم می‌خورند. احتمال می‌رود این دیوایس کاندید دریافت تاییدیه IP برای مقاومت دربرابر گرد و خاک یا آب باشد.

نکته‌ی جالبی که در تصویر به چشم می‌خورد،وجود دو دستگاه از دو رده‌ی مختلف است. به نظر می‌رسد نوکیا از همان ابتدا به فکر دسته‌بندی اسمارت‌فون های خود افتاده و محصولات خود را برای رقابت در همه رده‌ها آماده کرده است.

منبع : GSMArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*