ایسوس گوشی پگاسوس X005 را در چین به قیمت ۱۹۷ دلار عرضه کرد

به تازگی اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی ایسوس جدیدترین گوشی خود به نام پگاسوس X005 را در چین با قیمت پایه‌ی ۱۹۷ دلار عرضه کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پس از موفقیت و فروش عالی گوشی Zenfone 2 که پرچم‌دار ایسوس به شمار می‌رفت و همچنین فروش خوب گوشی مقرون به صرفه‌ی ZenFone 2 Lazer، انتظار می‌رود که ایسوس پرچم‌دار جدید خود یعنی ZenFone 3 را اواخر سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه کند. اما این امر به معنی این که کمپانی عرضه‌ی گوشی میان‌رده را فراموش کرده باشد نیست. جالب است بدانید که بیشتر سود این کمپانی نیز از فروش موبایل‌های میان‌رده است.

ایسوس برای جلب مشتریان بیشتر، گوشی میان‌رده ای به نام ZenFone Max را به تازگی عرضه کرده که دارای یک باتری با ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است. حال کمپانی قصد دارد به طور رسمی یک گوشی میان‌رده‌ی دیگر را در چین عرضه کند. این گوشی در گذشته پگاسوس ۵۰۰۰ (Pegasus 5000) نام داشت. ماه گذشته نیز TENAA به یک گوشی به نام Pegasus X005 مجوز داد که بعدا مشخص شد نام پگاسوس ۵۰۰۰ در حقیقت یک اسم تجاری‌ست.

Asus-Pegasus-X005

از نظر مشخصات سخت افزاری گوشی دارای یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. زیر قاب این گوشی از یک تراشه‌ی MT6753 ساخت مدیاتک استفاده شده است. بر روی این تراشه، یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز قرار دارد. آنطور که مشخص شده موبایل در دو مدل حافظه‌ عرضه شده است. مدل ارزان قیمت دارای ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی‌ بوده و ۱۹۷ دلار قیمت خواهد داشت. مدل پرمیوم نیز ۳ گیگابایت رم دارد اما از نظر قیمت باید میزان بیشتری نسبت به مدل معمولی پرداخت کنید. ایسوس می‌خواهد این مدل را به قیمت ۲۷۳ دلار بفروشد.

این گوشی دارای ارتباطات بلوتوث ۴.۰، Wi-Fi 802.11 b/g/n و همچنین LTE است. از نظر دوربین نیز در این گوشی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش LED در عقب و یک دوربین ۵ مگایپکسلی در جلوی موبایل استفاده شده است. پگاسوس X005 دارای باتری با ظرفیت ۴,۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و طبق گفته ها، این موبایل مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی خواهد بود. این گوشی در دو رنگ سفید و طلای عرضه سده است. البته گفته شده که این گوشی تنها برای بازار چین عرضه می‌گردد اما باید صبر کرد و دید آیا تصمیمات دیگری مبنی بر عرضه‌ی گوشی در دیگر نقاط جهان گرفته خواهد شد یا خیر.

منبع: androidheadlines

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*