AnTuTu مشخصات گلکسی S7 با تراشه‌ی Exynos 8890 را منتشر کرد

همانطور که می‌دانید گلکسی S7 به همراه  اسنپدراگون ۸۲۰ در حال حاضر در دیتابیس بنچمارک AnTuTu قرار دارد و مشخصات کامل آن نیز منتشر شده. حال نوبت به مدلی که در آن تراشه‌ی Exynos 8890 استفاده شده رسیده تا شاهد مشخصات کامل آن باشیم. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.

مدلی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند (SM-G935A) دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم، و یک صفحه‌ی ۵.۱ اینچ Super AMOLED است که از رزولوشن QHD استفاده می‌کند.

به تازگی نیز AnTuTu در حساب کاربری خود در Weibo مشخصات گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) که از تراشه‌ی Exynos 8890 استفاده می‌کند را فاش کرده است. این مدل SM-G930F نیز نام دارد. اصولا سامسونگ در محصولی که آنلاک باشند و بتوان از آن‌ها در جاهای مختلف جهان استفاده کرد از حرف F در نام آن‌ها استفاده می‌کند. بنابراین با در نظر گرفتن شایعات گذشته به راحتی می‌توان گفت که این مدل از تراشه‌ی Exynos 8890 استفاده خواهد کرد.

در مورد مدل G930F بنچمارک AnTuTu اعلام کرده که مشخصات مشابهی با مدل G935A دارد. بنابراین این گوشی نیز دارای صفحه‌ی ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد کرد. در مورد حافظه نیز گفته شده که مانند مدل دیگر دارای ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی خواهد بود.

یکی از مواردی که به شدت منتظر آن هستیم اعلام نتایج بنچمارک AnTuTu است تا بتوانیم نتایج مدل اسنپدراگون ۸۲۰ را با مدل Exynos 8890 مقایسه کنیم. البته این بنچمارک اعلام کرده که تست G930F هنوز تمام نشده و باید صبر کرد.

antutu-sgs7

نظر شما در مورد تراشه های جدید چیست؟ آیا فکر می‌کنید تراشه‌ی Exynos 8890 بتواند از اسنپدراگون ۸۲۰ بهتر ظاهر شود؟

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*