ال جی معرفی یک اسمارت‌فون برجسته را در MWC نوید می‌دهد

ال جی پس از ارسال دعوتنامه‌های کنفرانس خبری خود در کنگره جهانی موبایل بارسلون، حالا خبر از معرفی یک گوشی هوشمند برجسته در این رویداد می‌دهد. انتشار این خبر، منجر به حدس و گمانه‌های بسیاری درباره چگونگی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند شاخص شده است. با گجت نیوز همراه باشید.

مطمئنا G5 اسمارت‌فونی بزرگ و مهم برای ادامه‌ی سال جاری ال جی محسوب می‌گردد اما معرفی زودهنگام این گوشی در MWC، کمی شک برانگیز است. با این‌حال، نباید از مراسم آتی ال جی دلسرد بود.

سال ۲۰۱۴، این کمپانی G3 را اواخر ماه مِی معرفی نمود؛ اما پارسال زمان معرفی پرچمدار جدید خود را جلو انداخت و با رونمایی آن در ماه آپریل، G4 را مستقیما با پرچمداران قدرتمند HTC  و سامسونگ رو در رو کرد. آیا این روال امسال هم تکرار خواهد شد یا ال جی از کار گذشته‌ی خود عبرت گرفته و تصمیم به ارائه‌ی زودهنگام پرچمدار جدید خود قبل از رقبا دارد؟

باید درنظر داشته باشیم LG خبر از معرفی یک گوشی برجسته داشته که این خبر نشان قطعی از معرفی یک گوشی در طبقه‌بندی پرچمدار ندارد و ممکن است شاهد مدل پایین‌تری از یک موبایل اعلا باشیم که LG برای آن برنامه‌هایی ویژه تدارک دیده است. شاید G Flex 3 موبایلی باشد که درباره‌ی آن بحث می‌کنیم که البته شایعات می‌گویند تا زمان رونمایی مدل جدید سری Flex زمان زیادی باقی مانده است. همچنین از زمان معرفی V10 مدت زیادی نگذشته و معرفی جایگزین این گوشی دور از انتظار به نظر می‌رسد.

کسی نمی‌داند؛ شاید ال جی با بازبینی برنامه‌ی راه خود در سال گذشته، تصمیم به عرضه‌ی زودهنگام پرچمدار ۲۰۱۶ خود گرفته است. تا حدود یک ماه دیگر، شایعات پیرامون محصول جدید ال جی بسیار گسترده خواهند شد ولی همچنان باید منتظر رسمی این شرکت از محصول جدید خود باشیم تا بتوانیم از اطلاعات و مشخصات آن اطمینان کامل حاصل کنیم.

منبع : PocketNow

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*