LeTV نام خود را به LeEco تغییر داد

پس از ورود کمپانی LeTV به بازار موبایل، هر چقدر محصولات این کمپانی خوب و جالب به نظر می‌رسید نام کمپانی کمی با فعالیت جدید آن همخوانی نداشت. حال خبری به دستمان رسیده که کمپانی نام خود را به LeEco تغییر داده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

زمان زیادی از عرضه‌ی گوشی‌های LeTV نمی‌گدرد. کمپانی چینی اولین تلفن هوشمند خود را در آپریل سال گذشته معرفی کرد. جدا از تازه کار بودن LeTV در زمینه‌ی ساخت گوشی‌ و عرضه نشدن محصولات کمپانی در بازار‌های مختلف، با این حال کمپانی توانسته ۴ میلیون واحد از محصولات خود در ۸ ماه گذشته به فروش رساند. از محصولات LeTV می‌توان به موبایل‌های LeTV L1 ،L1 Pro ،Le Max و Le 1S اشاره کرد که توانسته اند فروش خوبی نیز داشته باشند. جالب است بدانید که گفته شده کمپانی چینی قصد دارد تا بازار خود را در آمریکا گسترش داده و گوشی‌های خود به همراه لوازم جانبی موبایل در این کشور عرضه کند.

هفته‌ی گذشته کمپانی چینی اولین گوشی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در جهان به نام Le Max Pro را در رویداد CES 2016 معرفی کرد. گفته شده که کمپانی در کنفرانس خبری که در چین داشته، نام خود را از LeTV به LeEco تغییر داده و از یک لوگوی جدید نیز پرده برداری کرده است. مدیران کمپانی در کنفرانس خبری گفته اند که:

لوگوی جدید دارای حروف “L” و “E” است که بیانگر دنیای Le Eco به سادگی و سبک خاص خود است. طراحی “Le” در لوگو به حالتی‌ست که از چهار خط استفاده شده و هر کدام از این خطها بیانگر اکوسیستم کمپانی هستند: پلتفورم، محتوا، دیوایس و اپلیکیشن. نقطه‌ی به وجود آمده از تقاطع دو خط در لوگو نیز سمبلی از حول محور تمام اکوسیستم است: EUI و طرفداران. سه رنگ آبی، سبر و قرمز به همراه رنگ خاکستری که در لوگو استفاده شده نیز به معنی تکنولوژی، فرهنگ و اینترنت درون اکوسیستم است.

همچنین کمپانی گفته که LeEco به فراتر از مرز‌های چین و بازار آن می‌نگرد و قصد دارد با ابرکمپانی‌هایی جهانی مانند اپل، آمازون، و نتفلیکس رقابت کند. حذف TV از نام کمپانی نشان می‌دهد که آن‌ها به رشد قابل توجهی رسیده اند و قصد دارند تا در زمینه‌های مختلف با قدرت هر چه تمام وارد شوند. این کمپانی که در سال ۲۰۰۴ به عنوان یک وب سایت ویدیویی پا به عرصه نهاد توانست در سال ۲۰۱۵ به خوبی خود را به جهان معرفی کند و برای سال ۲۰۱۶ نیز قصد دارد تا از کمپانی چینی به کمپانی که در بازار جهانی سهم دارد تبدیل شود.

LeEco-logo_2

نظر خود را در مورد این تغییر نام با ما در میان بگذارید. آیا از نام جدید کمپانی را می‌پسندید؟

منبع: Androidheadlines

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*