تصاویری از گوشی جدید نوکیا منتشر شد

سال ۲۰۱۵ تمام شده و نوکیا دیگر می‌تواند به بازار گوشی‌های هوشمند باز گردد. به تازگی تصاویری منتشر شده که گفته می‌شود موبایل جدید نوکیاست. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا بیشتر در مورد محصول احتمالی این کمپانی فنلاندی بدانید.

اگر بخاطر داشته باشید مایکروسافت قسمت موبایل نوکیا را خریداری کرده بود و طبق قراردادی که با یک دیگر بسته بودند، نوکیا نمی‌توانست تا پایان سال ۲۰۱۵ موبایلی با برند نوکیا عرضه کند. حال دیگر وارد سال ۲۰۱۶ شده ایم و به احتمال زیاد شاهد معرفی و حتی عرضه‌ی محصولات جدید نوکیا خواهیم بود.

در واقع مدتی‌ست که خبرهایی مبنی بر بازگشت نوکیا در سال ۲۰۱۶ به بازار موبایل شنیده می‌شود. البته بعضی اوقات این خبرها از طرف مدیران کمپانی فنلاندی رد می‌شدند. اما بنابر گفته های جدید مدیر عامل کمپانی نوکیا، Rajeev Suri باید منتظر خبرهای خوشحال کننده ای باشیم.

هنوز چند روز از سال جدید میلادی نگذشته که تصاویری از گوشی احتمالی نوکیا در فضای مجازی منتشر شده است. این تصویر توسط Weibo منتشر شده و اطلاعات چندانی در مورد تصویر وجود ندارد. با این جال می‌توان یک گوشی تماما فلزی با آرم نوکیا در پشت آن مشاهده نمود که دارای دو آنتن است. متاسفانه با توجه به کیفیت تصویر کمی سخت است بتوان سایز و اندازه‌ی گوشی را حدس زد، اما به نظر می‌رسد که محصول احتمالی نوکیا دارای یک نمایشگر به ابعاد ۵ و یا ۵.۵ اینچ خواهد بود. البته نوشته های پشت گوشی نیز مانند فونت و استایل مایکروسافت است که از اعتبار صحت و درستی تصویر منتشر شده می‌کاهد.

با این حال، امکان دارد که تصویر یک نمونه‌ی تقلبی و یا قدیمی باشد که از همکاری مشترک نوکیا و مایکروسافت در گذشته به جای مانده. هرچند در صورت صحت تصویر، امکان دارد نمونه‌ی اولیه نوکیا C1 باشد که قرار است مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته و عرضه شود.

با توجه به شایعات قرار است که نوکیا سه مدل گوشی بسازد و هر سه موبایل امسال عرضه خواهند شد. به احتمال زیاد هر سه موبایل توسط خود کمپانی مانند تبلت نوکیا N1 ساخته خواهند شد. شاید هم از کمک کمپانی دیگری مانند Foxconn استفاده شود. نظر خود را در مورد بازگشت نوکیا به بازار موبایل با ما در میان بگذارید. آیا هنوز علاقه به خرید گوشی‌های نوکیا دارید؟

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. در جواب آیا هنوز علاقه به خرید گوشی‌های نوکیا دارید؟
    باید بگم شک نکنید میگیریم…..نوکیا گوشی نیست عشقه

  2. دوست دارم نوکیا با یه سیستم عامله جدید و قوی بیاد تو رینگگ …