نتفلیکس نرسیده فیلتر شد !

اواخر هفته گذشته برخی کاربران ایرانی ایمیلی را از نتفیلکس دریافت کردند که در آن مژده راه‌اندازی زود هنگام در کشورمان داده شده بود و هستینگر مدیر عامل این کمپانی نیز در رویداد CES2016 لاس وگاس اعلام کرد که خدماتش را در ۱۳۰ کشور دیگر دنیا از جمله ایران گسترش می‌دهد.با این حال چیزی از راه‌اندازی سرویس استریمینگ فیلم و ویدئو نتفلیکس برای ایرانی‌ها نمی‌گذرد که دسترسی به این سایت در ایران مسدود شد.

اواخر هفته گذشته برخی کاربران ایرانی ایمیلی را از نتفیلکس دریافت کردند که در آن مژده راه‌اندازی زود هنگام در کشورمان داده شده بود و هستینگر مدیر عامل این کمپانی نیز در رویداد CES2016 لاس وگاس اعلام کرد که خدماتش را در ۱۳۰ کشور دیگر دنیا از جمله ایران گسترش می‌دهد.

به این ترتیب ایرانی‌ها نیز می‌توانند با پرداخت بهایی ماهیانه به آرشیو این سرویس دسترسی داشته باشند.

شعار نتفلیکس ” تماشای فیلم و سریال، هر زمان و هر جا” است.

با توجه به اینکه هنگام وارد کردن آدرس این سایت به سایت معروف پیوندها ارجاع داده نمی‌شویم پس عنوان فیلتر کردن آن شاید درست نباشد اما با توجه به اینکه دسترسی امکانپذیر نیست یا ترافیک مربوط به آدرس این سایت از داخل کشور کاهش یافته یا مسئولان نتفلیکس IP ایران را از سرویس‌دهی خارج کرده‌اند.

نتفلیکس، (به انگلیسی: Netflix)یک شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات آنلاین رسانه‌ای در قالب اجاره و فروش کلیپ‌های صوتی و تصویری، فیلم، DVD و دیسک بلو-ری است، که در سال ۱۹۹۷ توسط رید هستینگز راه‌اندازی شد.مشترکان می‌توانند با پرداخت ۸٫۹۹ دلار در ماه از خدمات مشاهده فیلم‌ها و سریال‌ها با کیفیت HD بهره ببرند.( منبع : ویکی پدیا)

نظر شما چیست ؟ آیا این سرویس برای شما در ایران قابل استفاده است ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. بعضی از سایت ها مثل گوگل پلاس فیلترند اما به صفحه ی پیوند ها ارجاع داده نمیشه

  2. من مشترک اینترنت مخابرات تهرانم. در حال حاضر نتفلیکس به صفحه پیوندها ارجاع داده میشه.
    تا قبل از جهانی شدن نتفلیکس وقتی وارد سایتش می‌شدم فیلتر نبود و سایت اطلاع می‌داد که خدماتش توی کشور من ارائه نمیشه. روز جهانی شدنش سایت همچنان فیلتر نبود، اما صفحه‌ی عادی اول سایت رو نشون می‌داد و خبری از محدودیت برای کشور ایران نداشت و میشد به راحتی لوگین کرد یا اکانت ساخت. اما یک روزه فیلتر شد.
    متشکرم از سرعت عمل برادران فتا. داشتیم نگران میشدیم، آخه خودمون عقل و شعور نداریم، یه وقت بنیان خانواده رو یهویی به باد می‌دیم. مرسی که هستید و به جای ما فکر می‌کنید.

  3. این فیلترینگ گریه مارو در اورده
    کلا معنی کلمه ایران
    یعنی تفریحو شادی ممنوع
    حالا کجت نیوز مواظب باش سایت شمارو فیلتر نکنن