دستبندی که در مواقع ضروری جان شما را نجات خواهد داد

به تازگی کمپانی Wisewear دست بندی معرفی کرده که می‌تواند در مواقع ضروری جان شما را نجات دهد. کافی‌ست که دست بند را فعال کنید تا گوشی شما پیامکی از مکانی که در آن قرار دارید را به شماره تماس‌های ضروری‌تان ارسال کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اگر اطلاع داشته باشید، دستگاه هایی وجود دارند که در صورت بروز حادثه می‌توانید از طریق این دستگاه ها به پلیس و یا به شماره هایی که از قبل ذخیره کرده اید، پیامک ارسال کرده تا آن‌ها از مکانی که قرار دارید آگاه شوند. اما بزرگترین مشکلی که این دستگاه ها دارند، درصورتی‌که هنگام مواجه با یک حمله یا سانحه در دستان شما نباشند، عملا بی‌فایده اند.

کمپانی Wisewear نیز از این موضوع آگاه شده و سعی کرده تا با قرار دادن هشدار در یک دست بند، این مشکل را حل کند. این دست بند که Socialite نام دارد دارای طراحی زیبا و شکیل نیز هست، از ارتباطات بلوتوث استفاده می‌کند. برای ارسال پیامک هشدار نیز کافی‌ست که بر روی پنل لمسی دست بند دو بار با انگشت خود ضربه بزنید تا دست بند پیامکی حاوی موقعیت و مکان شما به دوستان و شماره‌های ضروری ذخیره شده در موبایل‌تان ارسال کند.

در کنار قابلیت اصلی دست بند که حفظ امنیت کاربر است، کمپانی سعی کرده تا از لحاظ زیبایی نیز یک محصول شکیل و برازنده را به خریداران ارایه دهد. هر مدل از دست بند به چند قسمت تبدیل می‌گردد که یکی از این قسمت‌ها دارای رادیو‌ی بلوتوث، باتری با عمر ۵ روز، و پنل لمسی‌ست. بنابراین شما قادر به تعویض دیگر قطعات هستید تا بتوانید دست بند شخصی سازی شده داشته باشید.

سه مدل مختلف از این دست بند ساخته شده که Calder ،Kingston و Duchess نام دارند. هر سه مدل در دو طرح طلا و ترکیب نقره و طلا عرضه خواهند شد. طبق گفته‌ی مدیران کمپانی قرار است که تمامی مدل‌‌ها از همین ماه به قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شوند.

منبع: Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اختراع خووبیه شاید تکراری باشه
    ولی به سبک جدیدی هستشو خیلیم شیکه
    من که دوسش دارم
    ولی یه خورده زیاد گروووونه