سامسونگ امسال اولین تلفن هوشمند منعطف و تاشدنی را معرفی خواهد کرد

صدرنشین جدول فروش اسمارتفون های دنیا، سامسونگ، قصد دارد با عرضه ی تلفن هوشمند منعطف و تاشدنی خود دوباره به مرکز توجهات بازگردد. با توجه به رکود و کاهش فروش  تلفن های هوشمند سری گلکسی، شاید سامسونگ باید زودتر برای خروج از این وضعیت اقدام می کرد. با ما همراه باشید تا از برنامه های شرکت کره ای برای ایجاد تحول در بازار موبایل مطلع شوید.

“Project Valley” نام پروژه ایست که قرار است سامسونگ را به افزایش سوددهی بازگرداند. گوشی هوشمندی که فعلا با نام Samsung SM-G929G شناخته می شود حداقل تا نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ وارد بازار نخواهد شد و براساس پیش بینی ها، خرداد سال آتی معرفی خواهد شد. با این حال؛ برخی شنیده ها از این حکایت دارند که این اسمارتفون برای سال ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. درواقع زمان معرفی این محصول مصادف با زمان به اتمام رسیدن تمامی تست های درنظر گرفته شده توسط سامسونگ برای دستگاه می باشد و به نظر نمی رسد سامسونگ این مسیر پر پیچ و خم را سر سری بگذراند و محصولی ناکامل ارائه دهد.

این همان چیزی است که سامسونگ به آن نیاز دارد؛ نوآوری عجیب و جالبی که بتواند هرکسی را مجذوب خود کند. نمایشگر OLED انعطاف پذیر برروی اسمارتفون ها می تواند صفحه نمایشی بزرگتر و در عین حال شکل و حجم کوچک تری دارد.

شرکت HBSC که منبع این شایعات می باشد بیان داشته که سامسونگ با این سری از محصولات خود، به تصاحب سهم بیشتری در هردو بازار تبلت ها و اسمارتفون ها می اندیشد.

منبع : PocketNow

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظره من که این شکل گوشی فقط بزایه مشاغل خاص باید مورد استفاده قرار بگیره
    فکر نکنمم به این زووودی عمومی بشه
    مرسی از سایت خیلی خووووبتوووون
    اقا عرفان عزیزم راست میگه
    منم یکی از طرفداریه گجت نیوز هستم ولی فقط بازدید میکنم
    ولی تصمیم گرفتم نظر هم بدم
    مرسی

  2. چرا دیگه گجت نیوز نظرات نداره قبلا خیلی پر بازدید بود :Cry-Out: :Cry-Out:

    • دوست عزیز ، بازدیدمون کم که نشده هیچ، چند برابر هم شده.یکی از دلایل کم شدن نظرات حجم بالای مطالبه.کاربرا بیشتر وقتشون رو روی مطالعه مطالب جدید میزارن

    • همون بهتر که نظر نداره.
      نظرات بار علمی که نداره. مثل سایتای دیگه، فقط طرفدارا میشینن با چرت گویی و دروغ! طرافداری از شرکت باباشون میکنن.