تماشا کنید: کپی مکانیکی و ۲۵ هزار دلاری اپل واچ

H Moser & Cie یک کمپانی ساعت سازی سوییسی است که ساعت‌های مکانیکی زیبایی را می‌سازد. حال به نظر می‌رسد که قصد دارد از ایده‌های جدید و قابلیت‌های مدرن در محصول جدید خود استفاده کند.

این کمپانی به تازگی ساعت جدیدی را معرفی نموده که از نظر طراحی شباهت زیادی به ساعت اپل دارد، با این تفاوت که به جای پردازنده‌ی هوشمند، از قطعات مکانیکی ساخته شده است.

سازنده‌ی ساعت گفته است

که خرید یک ساعت مکانیکی

مانند بدست آوردن زندگی‌ست

تکته‌ی دیگری نیز که وجود دارد، از محصول جالب‌تر تبلیغی‌ست که کمپانی برای ساعت جدید خود ساخته: “زندگی خود را دوباره به دست آورید، یک ساعت مکانیکی بخرید.”

این ساعت مکانیکی دارای برچسب قیمتی ۲۵ هزار دلاری بوده که برای یک ساعت قیمت فوق العاده بالایی به نظر می‌رسد. البته یک مدل از ساعت اپل به نام Apple Watch Edition نیز عرضه شد که ۱۷ هزار دلار قیمت داشت.

گجت نیوز شما را دعوت به تماشای ویدیو می‌نماید:

ویدیوی تبلیعاتی که این ساعت ساز سویسی برای محصول جدید خود ساخته نیز درست مانند ویدیویی‌ست که اپل برای تبلیغ ساعت هوشمند خود ساخته بوددر ادامه این ویدیو را تماشا خواهید کرد:

در آخر سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا علاقه به خرید چنین ساعتی را دارید؟ شاید این ساعت قیمت بالایی داشته باشد، اما یک خوبی که دارد این است که حداقل تاریخ مصرف یک ساله نداشته و از مد نخواهد افتاد.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*