دوربینی جیبی که به شما کمک می‌کند در تاریکی ببینید

برخی از جانداران، اندامی در بدن خود دارند که به آنها امکان می‌دهد در تاریکی مطلق با ردیابی حرارت، اطراف خود ببیند. بشر نیز از همین قابلیت استفاده کرده و به این ترتیب دوربین های حرارتی به وجود آمده اند که به شما امکان می‌دهد در تاریکی هم بببنید.به تازگی یک دوربین کوچک در نمایشگاه CES 2016 معرفی شده که به شما کمک می‌کند در تاریکی ببینید، این دوربین جیبی بر اساس گرما کار می‌کند. بنابر این حتی وقتی حیوانات در شاخ و برگ درختان پنهان شده اند می‌توان آنها را تشخیص داد. همچنین مشاهده رد پای آنها که به طور معمول غیر قابل تشخیص است با ردیابی حرارت امکان پذیر می‌شود.

شرکت FLIR Systems، از بزرگترین کمپانی های تصویر برداری حرارتی در جهان است. این کمپانی دوربین جیبی و ارزن قیمت Scout TK را عرضه کرده. دستگاه ارائه شده به معنای واقعی ساده است. تنها با چند دکمه می‌توان ضبط را کنترل کرد، روشنایی و پالت رنگی را تنظیم کرد. این دستگاه آماده مقابله با هر نوع شرایطی است. چرا که ضد آب و ضد ضربه طراحی شده . در پایین تصاویری از نوع کار کرد این دوربین می‌بینیم.

در ویدئو زیر، سهولت استفاده این دستگاه بیان شده و مشخص است که چقدر ساده با استفاده از این دستگاه می‌توان جانداران را ردیابی کرد. اگر شما به این دستگاه علاقه مند شدید، باید گفت که دوربین Scout TK با قیمت ۵۹۹ دلار در سه ماهه نخست سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*