کانگورو، کامپیوتر جیبی InFocus در CES 2016 معرفی شد

شرکت InFocus کامپیوتر قابل حمل خود را که Kangaroo نام دارد قبلا در مهرماه معرفی کرده بود. حال نمایشگاه CES فرصت خوبی برای دراختیار گذاشتن این محصول برای علاقه مندان به شمار می رود. دستگاه، ظاهر و ابعادی شبیه به یک حافظه ی SSD قابل حمل دارد اما توانایی هایش بسیار فراتر از یک SSD قابل حمل است.

رم ۲ گیگابایتی،پردازنده ی Atom اینتل و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، حداقل سخت افزار مورد نیاز برای اجرای ویندوز۱۰ است. Kangaroo دقیقا از حداقل سخت افزار برای اجرای جدیدترین نسخه ی ویندوز استفاده می کند. نباید از دستگاه انتظار اجرای همزمان برنامه ها یا ویرایش ویدئو را داشت اما در انجام کارهای معمولی، به خوبی جوابگوی نیازتان خواهد بود. تنها نگرانی موجود برای این گجت عملکرد گرافیکی آن است. پخش ویدئو ها به راحتی انجام می پذیرد اما هنگام استفاده از برنامه هایی که نیاز به عملکرد گرافیکی بالا دارند، روی توان پردازنده ی سری Atom اینتل حساب چندانی باز نکنید.

باتری به کار رفته در دستگاه امکان ۴ ساعت استفاده ی مداوم از Kangaroo را برای کاربر فراهم می نماید که درنوع خود بسیار ستودنی و استثنایی است. بزرگترین ویژگی Kangaroo قیمت ۹۹دلاری آن است. با پرداخت ۹۹دلار، صاحب یک کامپیوتر کوچک قابل حمل و یک داک که دارای دو درگاه USB  و یک درگاه HDMI است می شوید. همچنین با استفاده از برنامه ی سفارشی سازی شده iOS، می توانید آیپد خود را به کانگورو متصل کرده و برروی آن از ویندوز ۱۰ بهره ببرید.

در مجموع، Kangaroo راهی ارزان برای تجربه ی قابلیت Continuum مایکروسافت برای موبایل های ویندوز۱۰ این شرکت می باشد. درحالیکه برای استفاده از Continuum باید از یک موبایل با سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده کنید، این PC کوچک به هر مانیتور، کیبورد و ماوسی متصل می شود. کامپیوتر های کوچک قابل حمل در بازار تنوع کمی ندارند، اما هیچکدام سازگاری بی نظیر Kangaroo را ارائه نمی دهند. باید درنظر داشته باشیم که این دستگاه قرار نیست جای یک لپ تاپ را بگیرد؛ اما برای کسانی که نیاز به دیوایس قابل حمل ویندوزی جیبی دارند، گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

متاسفانه اطلاعاتی مبتنی بر زمان عرضه به بازار این محصول در دست نیست.

kangaroowindows10pc1_1020.0

kangaroowindows10pc2_1020.0

منبع : TheVerge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*