نسخه بزرگتر و بهتر لپ تاپ هیبریدی اچ پی Pavilion x2 معرفی شد

اچ پی امروز در نمایشگاه CES 2016 از نسخه جدید لپ تاپ هیبریدی ( ترکیبی ) HP Pavilion x2 خود رونمایی کرد.نسخه جدید لپ تاپ/تبلت اچ پی HP Pavilion x2 نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر شده و از نمایشگری ۱۲ اینچی بهره می‌برد. این موضوع در حالی است که صفحه نمایش نسخه‌ پیشین آن ۱۰٫۱ اینچی بود. Pavilion x2 جدید همچنین از نظر قابلیت‌های پردازشی و سخت افزاری نیز نسبت به نسخه پیشین آن ارتقاء یافته است.

صفحه نمایش این دستگاه با استفاده از یک کانکتور مغناطیسی به بدنه متصل می شود و به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی آن را از بدنه دستگاه جدا کنند و از این محصول به عنوان یک تبلت استفاده کنند. همانطور که گفته شد، صفحه نمایش این محصول ۱۲.۲ اینچی فول اچ دی است که تصاویر بسیار زیبایی را نمایش می دهد.

کاربران می توانند نسخه های مختلفی از این دستگاه را انتخاب کنند و سفارش دهند. نسخه ی اول که ارزان تر است با پردازنده اتم TM اینتل و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC عرضه می شود. نسخه دیگر این محصول نیز با پردازنده نسل ششمی اسکای لیک اینتل Core M  و حافظه انتخابی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD عرضه خواهد شد.

وزن این لپ تاپ ۱.۴۶ کیلوگرم است و وقتی که کیبورد به صفحه نمایش متصل می شود، ضخامت دستگاه ۱۵.۳ میلیمتر است. همین موضوع باعث شده تا این محصول نازک ترین رایانه two-in-one از سری Pavilion اچ پی باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به درگاه های USB 3.0، درگاه های USB 2.0، میکرو HDMI و باتری نسبتاً قوی با دوام ۸.۵ ساعت اشاره کرد.

در خصوص قیمت و زمان عرضه نیز باید بگوییم که Pavilion x2 در تاریخ ۷ فوریه در ایالات متحده و با قیمت پایه ۴۹۹.۹۹ دلار عرضه می شود.

منابع : winbeta & Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*