هوآوی از دو ساعت هوشمند زنانه پرده برداری کرد

هوآوی در صدر بازار ساعت های هوشمندی که از اندروید به عنوان سیستم عامل اصلی خود استفاده می کنند قرار دارد. طراحی زیبا کلاسیک این ساعت ها که حال مدل زنانهی آن معرفی شده است، به قدریچشم نواز است که هر بانویی را به خرید آن وسوسه می کند. عکس ها، قیمت و مشخصات بیشتر در ادامه مطلب …

همانطور که از نام دو مدل Watch Elegant و Watch Jewel بر می آید، طراحی زیبا و کلاسیک هوآوی را به شما گوشزد می نماید. استفاده از عنوان ساعت هوشمند مختص بانوان ممکن است با عکس العمل های شرکت با سابقه ی موتورولا در آن سوی میدان شود. تنها تفاوت موجود بین این دو ساعت هوشمند از نقطه نظر ظاهر دستگاه است؛ گرچه هردو از بند های کوچک تر و ۱۰ واچ فیس طراحی شده ی زنانه استفاده می کنند. اما مدل Elegant طرحی کنگره مانند حک شده برروی صفحه ی طلایی خود دارد. گار به دنبال لوکس کردن ساعت هوشمند خود هستید، مدل Jewel که در آن از ۶۸۱.۵ میلی متر کریستال سوارفسکی به دور صفحه ی ۱.۴ اینچی ساعت استفاده شده است توجه شما را به خود جلب می کند. صفحه نمایش رزولوشنی برابر با ۴۰۰x400 ارائه می دهد.

elegant

بقیه مشخصات درست همانند ساعت های هوشمند قبلی هوآوی هستند که چیزی از ارزش های این گجت پوشیدنی نمی کاهد.بطور کلی اندروید ور محتوای یکسانی ارائه می کنند که هوآوی با قاطعیت پرچمدار اندروید در این زمینه می باشد. بزرگترین تغییر در این ساعت های هوشمند اضافه شدن اسپیکر برای ایجاد تماس صوتی توسط ساعت می باشد که چندان کارآمد نیست.

زمان عرضه ی این دستگاه به بازار های گوناگون متفاوت است اما با این حال در کشور های امریکا، انگلستان، آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، نروژ، امارات و سایر کشور ها در فروردین ماه برای فروش حاضر است. متاسفانه ایران در این لیست جایی ندارد.

منبع: engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*