هواوی سومین تولیدکننده‌ی گوشی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵

در کنفرانس خبری که امروز هواوی در CES داشت، در مورد سهمی که از بازار داشته و توانسته رشد نسبتا قابل قبولی را نسبت به دیگر کمپانی‌ها داشته باشد صحبت کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

کمپانی چینی هواوی در مورد رشدی که توانسته در چند سال اخیر داشته باشد صحبت کرده و گفته در آینده از جایگاه بهتری نیز برخوردار خواهد بود. اما حرف‌های هواوی شعار نبوده و این تمام ماجرا نیست. نه تنها هر روزه مردم بیشتری با کمپانی هواوی آشنا می‌شوند، بلکه محصولات این کمپانی را نیز خریداری می‌کنند.

طبق گفته های هواوی در کنفرانس خبری که داشته، این کمپانی چینی توانسته با در اختیار گرفتن ۹.۷ درصد از سهم بازار، رقبای دیگر را پس زده و به سومین سازنده‌ی برتر سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ تبدیل شود.

هواوی

سهمی که هواوی به دست آورده تقریبا دو برابر رقیب دیگر است که در رتبه‌ی چهارم ایستاده. جالب است بدانید که جایگاه چهارمی در کمال تعجب به کمپانی Oppo تعلق دارد.

تقریبا هدف هواوی مشخص است و آن چیزی نیست جز رسیدن به مقاوم دومی که احتمالا در چند سال آینده کمپانی چینی به این امر نیز دست پیدا خواهد کرد. هواوی به شدت بر روی رشد هر چه بیشتر تمرکز کرده و رسیدن به این جایگاه بعید به نظر نمی‌رسد.

منبع: Gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*