CES و معرفی لپ تاپ‌ لنوو IdeaPad 700 در مدل‌های ۱۵ و ۱۷ اینچ

اخبار جدید از CES 2016 همچنان ادامه دارد. لنوو لپ تاپ جدیدی به نام IdeaPad 700 معرفی نموده که در مدل‌های ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه خواهند شد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

همانطور که در مقدمه خواندید، لپ تاپ‌ جدید لنوو در دو مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی بوده و از قیمت ۷۹۹ دلار شروع خواهد شد. هر دو مدل از نظر سخت افزاری مشابه با یک دیگر خواهند بود و تفاوت اصلی در اندازه‌ی صفحه‌ی نمایشگر این دو مدل است، البته هر دو صفحه دارای رزولوشن فول اچ دی هستند.

خریداران می‌توانند تا پردازنده‌ی نسل ششم اینتل اسکایلت Core i7 SV حق انتخاب داشته باشند. میزان رم نیز تا ۱۶ گیگابایت برای انتخاب موجود بوده و از نظر حافظه می‌توانید بین یک HDD یک ترابایتی یا SSHD ترابایتی گزینه‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید. البته اگر انتخاب شما یک SSD باشد نیز گزینه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی موجود هستند تا با انتخاب آن‌ها از سرعت بالای حافظه‌ی SSD خود لذت ببرید.

اصولا سازندگان برای لپ تاپ‌های سایز بزرگ یک کارت گرافیک بالارده را پیشنهاد می‌دهند. اما لنوو این سنت را شکسته و به خریداران مدل ۱۵ اینچی یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX X950X با ۴ گیگابایت VRAM و به خریداران مدل ۱۷ اینچی نیز یک کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX X940X با ۴ گیگابایت VRAM پیشنهاد می‌دهد. باید گفت که یک پیشنهاد عالی با توجه به قیمت لپ تاپ است. با این حال انتظار می‌رود که هر دو مدل در خرداد ماه سال آینده عرضه شوند. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم به تماشای تصاویری از این لپ تاپ جدید.

منبع: ubergizmo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. man in labtabo kharidam va vagean fogoladas man pishnahad midam baraye kasayi ke az barname haye gerafiki mesl autocad 3d max vray va geyre kholase fogoladas.