رونمایی از تجهیزات شبکه جدید Netgear در نمایشگاه CES 2016

کمپانی نت گیر ( Netgear ) که در زمینه تولید تجهیزات شبکه فعال است، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2016 از جدید ترین محصولات خود رونمایی کرد.در میان این محصولات چند روتر بی‌سیم پرسرعت جدید، چند روتر تقویت‌کننده و یک محصول پاورلاین پرقدرت دیده می‌شود.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

مهم‌ترین محصول نت‌گیر در این نمایشگاه، پاورلاین PLW1000 است که مبتنی بر سرعت هزار مگابیت و استاندارد HomePlug AV2-SISO است. نکته کلیدی درباره این محصول استفاده از استاندارد وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac روی این پاورلاین است که موجب شده این محصول به یک تقویت‌کننده و توسعه‌دهنده شبکه‌های وای‌فای و یک هات‌اسپات وای‌فای تبدیل شود. این محصول دو انتن خارجی دارد و روی شبکه‌های بی‌سیم با سرعت ۱۲۰۰ مگابیت کار می‌کند.

روتر جدید بی‌سیم نت‌گیر به نام R7800 در رده AC2600 و MIMO 4×4 است ولی از MU-MIMO پشتیبانی نمی‌کند. نکته کلیدی گفتنی درباره این محصول استفاده از کانال رادیویی ۱۶۰ مگاهرتز و پردازنده دو هسته ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز است.

محصول شاخص بعدی نت‌گیر در نمایشگاه CES امسال یک مودم روتر به نام C6250 در رده AC1600 است. این خبری خوش برای کاربران اینترنت ADSL است که می‌توانند از یک روتر مودم با سرعت ۱۶۰۰ مگابیت بر ثانیه استفاده کنند. این مودم به استاندارد DOCSIS 3.0 نیز مجهز است.

همچنین نت‌گیر دو توسعه‌دهنده جدید به نام‌های EX7300 و EX6400 معرفی کرد که به ترتیب در رده‌های AC2200 و AC1900 هستند. EX7300 مجهز به MU-MIMO است و از چهار آنتن داخلی بهره می‌برد. روی فرکانس ۵ گیگاهرتز سرعت این توسعه‌دهنده ۱۷۳۳ مگابیت و روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز سرعت ۴۵۰ مگابیت است.

منبع : pcworld

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*