رونمایی از TravelMate P648، سری جدید و قدرتمند نوت بوک‌های ایسر در نمایشگاه CES 2016

TravelMate P648 سری های جدید نوت بوک های ایسر در نمایشگاه CES امسال هستند که به تازگی توسط شرکت سازنده معرفی گشته اند. این سری از پردازنده های نسل ششم اینتل  Core i3, i5, i7 استفاده می کند که از ۴ گیگابایت رم DDR4 قابل ارتقا تا ۲۰ گیگابایت بهره مند شده است. این رده از محصولات ایسر برای حداکثر کارایی و مالتی تسکینگ طراحی شده اند که هدف اصلی آن ها، کاربران اهل مسافرت فراوان و حرفه ای ها هستند. بی راه نیست اگر ایسر لقب “جنگجوی نهایی راه حرفه ای” را برای این سری برگزیده است.

طراحی و ساخت TravelMate P648 به گونه ای انجام گرفته است که با لرزش ها و تکان های در حین سفرهای متعدد، هیچگونه آسیبی به دستگاه وارد نمی شود. درحالیکه بدنه ی این دستگاه از کربن مستحکم با یک روکش از جنس فایبر گلس پوشیده شده است که ظاهر از مد افتاده ای به لپ تاپ جدید ایسر می دهد، وزن ۱.۶ کیلوگرمی و ضخامت ۲.۱ سانتی متری کالای مورد بحث، سعی در جبران ظاهر نه چندان امروزی  ساخته ی دست ایسر دارد. پوشش زیرین و همچنین استراحتگاه دست هردو از جنس آلومینیوم ساخته شده اند که علاوه بر افزایش توان دستگاه دربرابر فشار و مقاومت دربرابر خیس شدن، حس مرغوب کیفیت را به کاربر هدیه می کند.

طبق بیانیه ی ایسر، این اولین نوت بوک کمپانی با تکنولوژی وایرلس ۸۰۲.۱۱ad سه بانده، ساخته ی کوالکام می باشد. بدین ترتیب نوت بوک های جدید ایسر از ۶۰ گیگاهرتز طیف باند وایرلس استفاده می کنند که سرعتی بالاتر از ۴.۶ گیگابایت در هر ثانیه برای انتقال داده ها به ارمغان می آورد و از سریع ترین نسل وای فای امروزی، یعنی ۸۰۲.۱۱ac، جدود ۱۰ بار سریع تر است.

ایسر دست مشتریان را برای انتخاب کانفیگ موردنظر خود بسیار باز گذاشته است تا با هر سلیقه و بودجه ای سازگار باشد. ۵۱۲ مگابایت حافظه ی SSD، یک ترابایت حافظه داخلی و همینطور مجتمع گرافیکی nVIDIA GeForce 840M از جمله سخت افزار استفاده شده در این سری از نوت بوک های ایسر هستند. دوربین وبکم HDR HD با زاویه عریض، دو میکروفن و دو اسپیکر، درگاه های USB 3.0 و Thunderbolt 3، حسگر اثر انگشت، Acer ProShield Manager suite، قفل Kensington و بسیاری از موارد دیگر، همه و همه در یکجا جمع گشته اند تا تجربه ی کاربری اعلایی به کاربر ارائه دهند و ایسر را در این رقابت سخت بازار نوت بوک ها، سربلند سازند. همچنین ویندوز ۱۰Pro نیز بطور پیشفرض بر روی دستگاه نصب شده است.

ایسر سری TravelMate P648 را از اوایل فروردین ۹۵ در آمریکای شمالی با قیمت ۷۹۹.۹۹ دلار وارد بازار می کند.

منبع: ubergizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*