لوازم جانبی لنوو برای لپ تاپ جدید سری ThinkPad X1

کمپانی لنوو صبح امروز در نمایشگاه CES 2016 از ۳ لپ تاپ جدید از سری ThinkPad X1 خود رونمایی کرد که هر سه این محصولات را در مطلبی جداگانه به شما معرفی کردیم.این کمپانی همراه با این محصولات، لوازم جانبی متنوعی را هم برای آنها معرفی کرده که در ادامه مطلب شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

Lenovo-ThinkPad-X1-Wireless

اولین لوازم جانبی لپ تاپ های سری ThinkPad X1 یک موس وایرلس لمسی دوحالته و باریک و سبک است که به همین خاطر برای سفر هم بسیار مناسب است. در قسمت پشتی این موس همانطور که در تصاویر بالا مشاهده میکنید محلی تعبیه شده تا موس کشیده شود و مورد استفاده قرار گیرد و دوباره به حالت اول خود برگردد تا حمل و نقلی آسان داشته باشد.

ThinkPad-X1-In-Ear-Headphon

هدفون ThinkPad X1 برای صدای دالبی بهینه سازی شده و به صورت دوگانه هم برای برقراری تماس صوتی و هم برای گوش دادن موزیک و دیدن فیلم طراحی شده است.

میکرو آداپتور ۶۵ وات ThinkPad هم ۵۸ درصد کوچکتر و ۵۰ درصد سبک تر از آداپتور استاندارد است و انتخابی ایده آل برای سفر به شمار می آید و برای ThinkPad X1 Carbon و X1 Yoga در نظر گرفته شده است.

فیلپ کاور های X1 هم به دلیل راحتی در باز کردن به وسیله مغناطیس و وزن سبک گزینه های خوبی برای X1 Carbon یا X1 Yoga در سفر هستند.

موس لمسی وایرلس ThinkPad X1 از اواخر ژانویه با قیمتی در حدود ۷۰ دلار در دسترس خواهد بود. هدفون ThinkPad X1 از اوایل ژانویه در دسترس است و آن هم قیمتی در حدود ۷۰ دلار دارد و فلیپ کاور های ThinkPad X1 از فوریه در دسترس قرار میگیرد و قیمت های آن از ۵۰ دلار شروع می شود. اما میکرو پاور آداپتور ۶۵ واتی دیرتر در دسترس قرار می گیرد و قیمت این میکرو پاور آداپتور حدود ۸۰ دلار است.

منبع : microsoftnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*