سامسونگ تلویزیون‌های هوشمند خود را به پلتفورم SmartThings مجهز می کند

طبق اخبار جدیدی که به دستمان رسیده، سامسونگ فصد دارد تمامی تلویزیون‌های هوشند و تلویزیون‌های SUHD خود که قرار است در ۲۰۱۶ عرضه شوند را با سرویس SmartThings هماهنگ سازد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در سه شنبه ای که گذشت، سامسونگ اعلام کرد که قرار است تمامی خط تولید تلویزیون‌‌های هوشمند، همچنین سری ۲۰۱۶ تلویزیون‌های بالارده‌ی  LCD با رزولوشن ۴K این کمپانی که به تلویزیون‌های SUHD معروف هستند را با پلتفورم اینترنت اشیا که به SmartThings معروف است هماهنگ سازد.

با متصل شدن به سرویس خانه‌ی هوشمند سامسونگ شما می‌توانید دیگر اشیا‌ی هوشمند مانند قفل‌ها و ترموستات را از رابط کاربری تلویزیون خود کنترل نمایید.

سنسور‌های حرکتی که در خانه نصب شده اند نیز در صورت هرگونه پیامدی به تلویزیون شما هشدارهایی را به صورت پاپ آپ ارسال می‌نمایند، بنابراین با استفاده از این سرویس می‌توانید به راحتی نور اتاق نشیمن خود را کاهش داده و به تماشای فیلم مورد علاقه‌ی خود بنشینید و در صورت بروز هر گونه اتفاقی، از آن باخبر شوید.

سرویس اشیای‌ هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۴ عرضه شده. SmartThings به پلتفورم مرکزی کمپانی کره ای تبدیل شده، توانسته پیشرفت‌های زیادی نیز کند و به احتما زیاد در رویداد CES 2016 شاهد اشیای هوشمند دیگری نیز خواهیم بود که با این پلتفورم هماهنگ بوده و می‌توان آن‌ها را نیز کنترل نمود.

رویداد ۲۰۱۶ CES قرار است این هفته در لاس وگاس آمریکا برگزار شود. CES یکی از مهمترین اتفاقات سال در زمینه‌ی تکنولوژی‌ست که هر ساله کمپانی‌های مختلف در سرتاسر جهان به این نمایشگاه آمده و از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کنند. خبر خوبی نیز که وجود دارد، این است که گجت نیوز قرار است به طور کامل رویداد CES 2016 را پوشش داده و شما را از اخبار و حواشی سایت باخبر سازد. با گجت نیوز همراه باشید.

منبع: Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*