معرفی بازی Clan War: ارتش را برای نبرد آماده کنید

قصد داریم بار دیگر یک بازی زیبا را به شما معرفی کنیم. بازی Clan War مانند بازی زیبای گیاهان بر علیه زامبی‌هاست با این تفاوت که به جای گیاهان و زامبی‌ها از جنگجویان واقعی برای مبارزه استفاده خواهید کرد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

حتما قسمت قبلی معرفی بازی که در مورد بازی زیبای War Pirates بود را مشاهده کرده اید و یا شاید هم در حال اجرای آن باشید. بازی جدیدی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، یک بازی زیبا در سبک استراتژی آنلاین است و گیم پلی سرگرم کننده ای دارد. به شما نیرو‌هایی داده خواهد شد که هر کدام از آن‌ها در برابر دیگر جنگجویان نقاط ضعف و قوتی دارند و باید بدانید که از هر کدام در چه شرایطی باید استفاده کنید. همچنین برخلاف بازی‌های دیگر که جوایز داخل بازی کم بوده و شما را وادار به خریداری جم و طلا می‌کنند، این بازی نیاز چندانی به خریداری ندارد و در صورتی که طلا یا الماسی را خریداری نکنید، باز به قدری در  بازی به شما الماس و طلا جایزه داده خواهد شد که بتوانید بازی را به جلو ببرید.

Clan war 1

پس از پیروزی در هر نبرد جایزه های متفاوتی به شما داده خواهد شد

همانطور که گفتیم هر کدام از نیروها نقاط ضعف و قوتی دارند. همچنین می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و در هر مبارزه نیز به قدرت و تجربه‌ی آن‌ها افزوده خواهد شد. در بازی از وایکینگ‌ها گرفته تا شوالیه ها و حتی سامورایی‌ها نیز حضور دارند، بنابراین در انتخاب مبارزین خود می‌توانید آزادی عمل داشته باشید. همچنین اژدها نیز در بازی وجود دارد که یکی از قدرتمندترین واحد‌های جنگی به حساب می‌رود.

Clan war 2

گیم پلی بازی روان، جذاب و سرگرم کننده است

چندان تمرکزی بر روی آموزش نکات بازی صورت نگرفته، اما بازی به قدری پویاست که نیازی به آموزش ندارد و در کمتر از چند دقیقه به یک حرفه ای تبدیل خواهید شد. شما می‌توانید در مراحل مختلف بازی شرکت کنید. در کنار مراحل اصلی یک حالت مبارزه ای به صورت Trial قرار دارد که هر روز مبارزات و چالش‌های جدیدی برای شما باز خواهد شد. همچنین با دیگر کاربران نیز می‌توانید دوئلی جانانه داشته باشید. البته در کنار جنگجویان، جادوگران و دیگر موجودات بازی به شما قدرت استفاده از جادو داده می‌شود تا دشمنان خود را از پای در بیاورید.

Clan War 3

مراحلی سخت و نفس‌گیر که ساعت‌ها شما را سرگم خواهند کرد

گرافیک و صدای بازی نیز زیباست و نسبت به بازیهای هم سطح خود در جایگاه بالاتری قرار می‌گیرد. هر کدام از واحد‌های بازی دارای طراحی مخصوص به خود بوده و از زیبایی بصری بالایی برخوردار هستند. حتی زمانی که جنگجویی را ارتقا دهید شکل و ظاهر آن نیز تغییر خواهد کرد. همچنین در بازی مبارزینی که نقش قهرمان را دارند نیز حضور خواهند داشت که نسبت به سایر واحدها بزرگتر بوده و از قدرت بیشتری نیز برخوردار هستند. بازی Clan War را می‌توان یک بازی مفرح در سبک خود دانست که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Clan War 23

نمایی از شهر من در بازی

برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ به بالا قابل اجرا بوده و نیاز به ۲۳ مگابایت فضا برای ذخیره‌ی بازی دارید.

Clan war 6

Clan War

  • قیمت: رایگان
  • سازنده: littlegamestudio2015
  • سیستم عامل: اندروید (۲.۳ به بالا)
  • حجم: ۲۳ مگابایت

در صورتی که دانلود از گوگل پلی برای شما مقدور نیست می توانید از وب سایت های زیر برای تبدیل لینک گوگل پلی به فایل دانلودی مستقیم ، کمک بگیرید :

apk-dl | evozi | Apkleecher | downloader-apk

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*