سامسونگ کمربند هوشمند و دو گجت پوشیدنی دیگر را در CES 2016 معرفی خواهد کرد

سامسونگ قصد دارد تا سه گجت پوشیدنی جدید از جمله یک کمربند هوشمند را در نمایشگاه CES امسال معرفی کند.هر سه این محصولات توسط آزمایشگاه خلاقیت سامسونگ موسوم به Creative Lab طراحی شده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا بیشتر در مورد این محصولات خلاقانه و جالب بدانید.

همانطور که خواندید کمپانی کره ای قصد دارد تا سه محصول جدید از Create Lab را در رویداد CES معرفی کند.اولین گجت از این محصولات، یک کمربند هوشمند به نام WELT است که می‌تواند سایز کمر شما را اندازه گیری نموده، عادات غذایی شما را بررسی کرده و تعداد گام‌هایی که در طول روز برمی‌دارید را بشمارد. مانند هر کمربندی، WELT نیز وظیفه‌ی خود یعنی نگه داشتن شلوار شما را به خوبی انجام خواهد داد، و با مشخص کردن اینکه چقدر در یک جا نشسته اید مواظب سلامت جسمی شما خواهد بود. اطلاعات جمع آوری شده توسط کمربند هوشمند سامسونگ به اپلیکیشنی رفته و در آنجا مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا برای شما برنامه‌ی سلامتی جسمانی و کنترل وزن بدن طراحی کند.

همچنین در رویداد CES یک دستگاه به نام Rink معرفی خواهد شد. محصول جدید سامسونگ یک کنترلر دستی‌ است که حرکت دست را ثبت نموده و به دستگاه واقعیت مجازی ارسال می‌کند. این کار باعث می‌گردد بتوانید در بازی‌هایی که مخصوص دستگاه های واقعیت مجازی ساخته شده یا در محتویات واقعیت مجازی از دستان خود استفاده نمایید و با حرکت دادن آن‌‌ها دستگاه VR بتواند حرکات دستان شما را بفهمد. سامسونگ در مورد Rink گفته است که:

می‌خواهیم قابلیتی به کاربران بدهیم تا به طور مستقیم از دستان خود در محتویات و بازی‌های واقعیت مجازی استفاده نموده و تجربه‌ی کار با دستگاه واقعیت مجازی را به سطح بالاتری ببریم.

دستگاه سوم Tip Talk نام دارد. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا با قرار دادن انگشت خود بر روی گوشتان به دستگاه ‌های هوشمندی که در کنار شما قرار دارد گوش دهید. برای اینکار نه به هدستی نیاز است و نه به هدفون. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا با شخصی در شلوغی مکالمه داشته باشید و به راحتی صدای طرف مقابل را بشونید. Tip Talk مانند یک بند ساعت می‌ماند و می‌توان آن را به ساعت‌های هوشمند مانند Gear S2 افزود. این محصول می‌تواند از طریق قابلیت TTS (فعال نمودن نوشته به مکالمه) با گوشی هوشمند همگام سازی (Sync) شود.

آزمایشگاه خلاقیت (Creative Lab) سامسونگ از ۲۰۱۲ دایر شده و توانسته تاکنون بیش از ۷۰ پروژه را تکمیل کند. ۴۰ عدد از این پروژه ها در حال حاضر توسط یکی دیگر از واحد‌های تجاری سامسونگ در حال پردازش هستند. در حالی که ۹ عدد از این پروژه ها گفته شده که پتانسیل بالایی برای موفقیت دارند که یکی از این ۹ پروژه TipTalk است.

رویداد CES قرار است که از ششم ژانویه تا نهم ژانویه (شانزدهم تا نوزدهم دی ۱۳۹۴) برگزار خواهد شد و گجت نیوز نیز از تمام اتفاقات این نمایشگاه شما را مطلع خواهد نمود. با ما همراه باشید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*