انتشار اطلاعاتی از چیپست سامسونگ اگزینوس ۸۸۷۰؛ احتمال استفاده در Meizu Pro 6 و لنوو K4 Note

طبق اطلاعات منتشر شده ، کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی تراشه موبایلی جدید خود با نام اگزینوس ۸۸۷۰ ( Exynos 8870 ) می باشد.این چیپست جدید که تا کنون خبری از آن نبود ، اندکی ضعیف تر از پرچم دار چیپست های سامسونگ ، یعنی اگزینوس ۸۸۹۰ بوده اما همچنان برای محصولات بالارده مناسب است.در این گزارش آمده است که احتمالا در گوشی هایی نظیر میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) و لنوو K4 Note  از این تراشه استفاده شده است.

اطلاعات منتشر شده از این تراشه جدید نشان میدهد که از نظر کارایی می توان اگزینوس ۸۸۷۰ را هم رده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام دانست.پس چیپست جدید سامسونگ از سرعت پایینی برخوردار نیست و می‌تواند در بسیاری از پرچم‌دارهای آینده خصوصا محصولات شرکت‌های مختلف چینی قرار بگیرد.

در واقع از اطلاعات فاش شده اینگونه می توان برداشت کرد که Exynos 8870 احتمالا نمونه‌ای از ۸۸۹۰ Exynos است که سرعت کلاک پایین‌تری نسبت به ۸۸۹۰ دارد.

هنوز اطلاعات جدیدی از نحوه‌ی ساخت این چیپست منتشر نشده و به محض این که سامسونگ این چیپست را برای آزمایش قرار دهد می‌توانیم اطلاعات بیشتری را از نحوه‌ی ساخت آن و طراحی این چیپست به دست آوریم.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، اولین کاندیدای استفاده از چیپست اگزینوس ۸۸۷۰ سامسونگ، احتمالا گوشی میزو پرو ۶ ( Meizu Pro 6 ) خواهد بود.با این حال به نظر می رسد که میزو تنها شرکت چینی نیست که به این تراشه علاقمند شده است.بر اساس گزارشی که امروز در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است ، لنوو هم در یکی از محصولات جدید خود از این تراشه استفاده کرده است.هرچند که هنوز هیچ اشاره ای به نام این محصول نشده اما برخی منابع از احتمال استفاده از این تراشه در گوشی Lenovo K4 Note خبر می دهند.

آنطور که پیداست تراشه جدید سامسونگ چشم انداز روشنی پیش روی خود داشته به احتمال فراوان در هفته ها و ماه های آینده، شاهده ارائه محصولات زیادی با این چیپست به بازار خواهیم بود.

منابع: gsmarena & gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*