انتشار تصاویر و مشخصات دو گوشی جدید از شیائومی

به تازگی دو گوشی میان رده جدید از کمپانی چینی شیائومی، مجوز فروش در بازار این کشور را از سازمان TENAA دریافت کرده اند.این دو گوشی با شماره مدل های Mi 2015811 و Mi 2015812 شناخته می شوند و طبق معمول تصاویر و مشخصات آنها از طریق TENAA فاش شده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا با مشخصات لو رفته از این دو گوشی آشنا شویم.

بر اساس آنچه که اکانت Tech Web در شبکه اجتماعی چینی Weibo  منتشر کرده، Mi 2015811 احتمالا همان شیائومی Redmi 3 است. این موبایل دارای یک صفحه‌ی ۵ اینجی TFT با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بوده و در زیر قاب آن از یک پردازنده‌ی ۸ هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت رام یا حافظه‌ی داخلی قرار دارد که می‌توانید این میزان حافظه را افزایش نیز دهید.

یک دوربین ۱۳ یا شاید هم ۸ مگاپیکسلی در عقب گوشی قرار گرفته و همچنین از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن استفاده شده است. در صورتی که شما Redmi 3 را خریداری نمایید، بصورت از قبل نصب شده سیستم عامل اندورید ۵.۱ دریافت خواهید کرد. آنچه مشخص شده Mi 2015811 به ضخامت ۸.۵ میلی‌متر بوده و ۱۴۳ گرم وزن خواهد داشت. شیائومی محصول جدید خود را در رنگ‌های نقره ای، خاکستری و طلایی عرضه خواهد کرد. این موبایل از ارتباطات ۴G LTE ،۳G ،Wi-Fi ،GPS، بلوتوث و USB پشتیبانی می‌کند.

همچنین گوشی دیگری که از TENNA مجوز دریافت کرده است Xiaomi Mi 2015812 نام دارد. این مدل که نام اصلی آن هنوز معلوم نیست، از یک صفحه‌ی ۵.۵ اینچی استفاده نموده و آنطور که مشخص است از چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ استفاده خواهد کرد. با این حساب، موبایل جدید شیائومی از یک پردازنده‌ی ۶ هسته ای استفاده خواهد کرد که فرکانس آن ۱.۸ گیگاهرتز بوده و ۲ گیگابایت رم دارد. همچنین گفته شده که میزان رام یا حافظه‌ی داخی آن ۱۶ گیگابایت است.

آنچه که مشخص نیست، دوربین عقب Mi 2015812 است که مشخص نشده ۸ یا ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود، اما دوربین جلوی آن یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد تا بتوانید تصاویر سلفی گرفته و چت ویدیویی داشته باشید. یک سنسور اثر انگشت نیز در پشت موبایل قرار دارد و شیائومی محصول خود را با اندروید ۵.۱.۱ غرضه خواهد کرد. این گوشی ۸.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۶۶ گرم وزن داشته و در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ ای عرضه خواهد شد. مانند مدل دیگر، Mi 2015812 نیز از ارتباطات ۴G LTE ،۳G ،Wi-Fi ،GPS، بلوتوث و USB پشتیبانی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از دو موبایل جدید شیائومی مشاهده نمایید.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. باسلام خدمت اقا یاشار عزیز بابت این مطلب.
    می خواستم بپرسم ایا اطلا عات جدید در مورد گوشی شیائومیmi 5 در دسترس نمی باشد مثل زمان عرضه وقیمت آن باتشکر.

  2. باسلام خدمت اقا یاشار عزیز بابت این مطلب.
    می خواستم بپرسم ایا اطلا عات جدید در مورد گوشی شیائومیmi 5 در دسترس نمی باشد مثل زمان عرضه وقیمت ان باتشکر.

  3. باسلام خدمت اقا یاشار عزیز بابت این مطلب.
    می خواستم بپرسم ایا اطلا عات جدید در مورد گوشی شیائومیmi 5 در دسترس نمی باشد مثل زمان عرضه وقیمت ان باتشکر :THANK-YOU:

    • یاشار فتحعلی زاده

      سلام خواهش می کنم
      اینطور که من متوجه شدم در حدود ۳۰۹ دلار قیمت خواهد داشت ولی تاریخ دقیقی مشاهده نکردم برای انتشارش.